Andalusië staat sowieso nog hoog op mn lijstje in Europa.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Overigens is de mooiste stad in Spanje Cordoba. Prachtige oude straatjes met typische Andalusische bebouwing. En de Mezquita is ook heel mooi.
Ik zou het wel combineren met Granada of Sevilla, maar het is wel érg mooi.
Ontarm, de grootste draak, is dan ook in de nacht geweest. Er vindt bijna altijd wel iemand een plaatje tolereerbaar. Volgens mij hebben we alleen bij Bloasmuziek me toeters en bellen collectief afgegevenquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees dit eigenlijk bij elk nummer van BLOF in dit topic. Stiekem is iedereen hier gewoon keihard fan.
Je verwacht het nietquote:
Uitstekende keuze en smaak.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste vakantie met mevrouw Pippen in een nutshell eigenlijk!
Ook een prima stad. Ronda is trouwens ook leuk, maar natuurlijk niet geschikt voor een stedentrip.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sevilla vond ik ook erg leuk. Zeer prettige sfeer.
Van?quote:
Mijn favoriete reisboek is van een kerel die een weddenschap is aangegaan dat hij in één maand met een koelkast rond Ierland kan liften.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:49 schreef Cee het volgende:
En iedere Ierse stad is leuk omdat er Ieren wonen en Ieren zijn fan-feckin'-tastic.
Die was al een tijd voor het album gereleased weet ik nog.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:50 schreef BobW het volgende:
Ik vind R U Mine?, het volgende nummer op het album eigenlijk beter maar die staat niet in de lijst.
Toch zal ik het vertellenquote:
Ik ook. Een paar jaar terug was ik best verrast door het album waar dit opstaat, maar als iemand toen had gezegd dat dit zo hoog in de top 2000 zou komen had ik op zijn minst gefronst..quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:49 schreef Cee het volgende:
Wat doet dit zo hoog?Leuk nummer hoor, maar ik ben verbaasd.
Nee, maar het past ook wel in de (logische) rondreis die wij ook ooit door Andalusië hebben gemaakt. Alleen Nerja aan de kust was stom.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitstekende keuze en smaak.
[..]
Ook een prima stad. Ronda is trouwens ook leuk, maar natuurlijk niet geschikt voor een stedentrip.
Hoe heet dat boek? Ik hou van reisverhalen, dan ga ik het eens checken, klinkt leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn favoriete reisboek is van een kerel die een weddenschap is aangegaan dat hij in één maand met een koelkast rond Ierland kan liften.
Ierland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |