En Kate Bush, Tori Amos, Suzanne Vega? ( Florence Welchquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan niks met dat soort muziek
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
U bedoelt Utrechters? Of bedoel je wel homo's?
Hier alle nominaties met de uitslag incl puntenquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoiets.
Moet er sowieso even induiken eerst.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hier alle nominaties met de uitslag incl punten
https://docs.google.com/s(...)ocgXlu3_E/edit#gid=0
Verdomme, ik lees daar ook altijd overheenquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
U bedoelt Utrechters? Of bedoel je wel homo's?
krijg ik jeuk van, al kan ik Florence heel soms wel hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Kate Bush, Tori Amos, Suzanne Vega? ( Florence Welch)
Ik ook, als import-Utrechter vergeet je het nou eenmaal sneller.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme, ik lees daar ook altijd overheen
Ik snap nog steeds niet waar dat nu precies vandaan komt, maar soit
ik vind allemaal prachtigquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
krijg ik jeuk van, al kan ik Florence heel soms wel hebben
en misschien heb je hier iets aan, kun je in pm copy/pastenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zo'n 20 jaar import geweest. Het is De Neudequote:Op vrijdag 30 december 2016 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, als import-Utrechter vergeet je het nou eenmaal sneller.
Ik weet ook nooit of het de of het Neude is
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
en misschien heb je hier iets aan, kun je in pm copy/pastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nouja, kostte een hoop tijd iedereen erin te zetten, incl. spatie en kommaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
en misschien heb je hier iets aan, kun je in pm copy/pastenmadmaster en cafca mis ik. Of ligt dat aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik word ook raar aangekeken hier (door de hont)quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan deze woord voor woord meezingen (en doe dat tot ergernis hier in de kamer ook).
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan deze woord voor woord meezingen (en doe dat tot ergernis hier in de kamer ook).
Rammstein komt volgens mij nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Piranjavisje het volgende:
Is dit de hoogst genoteerde Duitse plaat of komen er nog meer?
130 gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n korte set darts gezien als net
peter fox denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Piranjavisje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, kostte een hoop tijd iedereen erin te zetten, incl. spatie en komma
Is de top 100 van vorig jaar
DUUUUUUUUUUUUUUquote:
Die gaven aan geen interesse te hebben om te stemmenquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
madmaster en cafca mis ik. Of ligt dat aan mij?
Rammstein?quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Piranjavisje het volgende:
Falco is ook halfduits, is een beetje een twijfelgeval.quote:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!quote:
Eine deutsche schalplassequote:
Of Frans Duijtsquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is Duits. Niet te verwarren met Frans.
Of met Frans Duijts.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dagoduck is niet van_Poppelquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je lijst compleet is wel ik 'm wel lenen voor de editie van volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken we er uit moeten en wie er in.
quote:
Ik mis mezelfquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
madmaster en cafca mis ik. Of ligt dat aan mij?
Waarom staat Der Kommissar er niet inquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:28 schreef Homdeck het volgende:
Ramstein staat idd hoger dan peter fox. falco telt niet
En terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:28 schreef Homdeck het volgende:
Ramstein staat idd hoger dan peter fox. falco telt niet
t gebeurde toch echtquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]op dit nummer? Dat kan echt niet...
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als je lijst compleet is wel ik 'm wel lenen voor de editie van volgend jaar
is niet genoeg op gestemd vermoed ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat Der Kommissar er niet in
Ich will noch nicht gehn, ich will ein bisschen tanzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |