en misschien heb je hier iets aan, kun je in pm copy/pastenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zo'n 20 jaar import geweest. Het is De Neudequote:Op vrijdag 30 december 2016 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, als import-Utrechter vergeet je het nou eenmaal sneller.
Ik weet ook nooit of het de of het Neude is
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
en misschien heb je hier iets aan, kun je in pm copy/pastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nouja, kostte een hoop tijd iedereen erin te zetten, incl. spatie en kommaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
en misschien heb je hier iets aan, kun je in pm copy/pastenmadmaster en cafca mis ik. Of ligt dat aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik word ook raar aangekeken hier (door de hont)quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan deze woord voor woord meezingen (en doe dat tot ergernis hier in de kamer ook).
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan deze woord voor woord meezingen (en doe dat tot ergernis hier in de kamer ook).
Rammstein komt volgens mij nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:26 schreef Piranjavisje het volgende:
Is dit de hoogst genoteerde Duitse plaat of komen er nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |