Heb je een voorbeeldje oid dat je kunt posten?quote:
Ik doe best wel wat naast mijn studie en wil het wel in 3 jaar afronden. Ik wil niet 30 zijn als ik straks klaar ben met studeren, ik ben verdorie Mark Rutte nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, is het dan geen tijd voor een tweede studie ernaast?
Summa cum laude is ook wat waard.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, is het dan geen tijd voor een tweede studie ernaast?
Oh dat geneuzel, ik heb dat 20jr geleden voor het laatst gehad...quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldje oid dat je kunt posten?
Moet ik me hier integreren en differentieren bij voorstellen ook?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe best wel wat naast mijn studie en wil het wel in 3 jaar afronden. Ik wil niet 30 zijn als ik straks klaar ben met studeren, ik ben verdorie Mark Rutte niet
Correct. Toepasselijke titel hé.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het niet zo dat dit nummer hetzelfde ritme is als waarin je moet reanimeren? Qua tempo enzo.
Nauwelijks. Matrices en vectorruimten vooral.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldje oid dat je kunt posten?
Moet ik me hier integreren en differentieren bij voorstellen ook?
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het niet zo dat dit nummer hetzelfde ritme is als waarin je moet reanimeren? Qua tempo enzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe best wel wat naast mijn studie en wil het wel in 3 jaar afronden. Ik wil niet 30 zijn als ik straks klaar ben met studeren, ik ben verdorie Mark Rutte niet
Matricesquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nauwelijks. Matrices en vectorruimten vooral.
[ afbeelding ]
Dit soort ongein, maar dan iets moeilijker zullen we maar zeggen.
"George Martin commented about this song saying: "The great thing about 'Stayin' Alive' is that it had a great guitar hook to start with which set up the theme, that pulsating beat. It's no coincidence, by the way, that the disco beat of 120 beats per minute coincides the heartbeat of your heart when you're excited. This was a key thing which underlined the whole tune, and when the vocals came in, the vocals were so designed that they pushed that beat further".[6]"quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zal de klassieke vraag wat je hiermee kan worden niet stellen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfoeh dit heb ik niet gehad. Verder dan VWO WiskundeB ben ik niet gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wiskundenerd!!!!!!! Hahahhahahaha!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal de klassieke vraag wat je hiermee kan worden niet stellen.
ach een determinantje van een 2x2 matrix berekenen kun jij ook ouwe reus.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Matrices
Al hield het bij mij wel op bij dit niveau
Ik ben de draad nu al kwijtquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet ie elke keerquote:
Ik ook niet, gelukkig.quote:
Veel. Vaak kom je bij verzekeringen, banken of logistiek/data analytics bedrijven terecht though.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal de klassieke vraag wat je hiermee kan worden niet stellen.
Het duurde bij mij al vrij lang tot ik doorhad dat een Eigenvector niet een vector van zichzelf isquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach een determinantje van een 2x2 matrix berekenen kun jij ook ouwe reus.
Wat zei ie? Effe gemistquote:
Determinantje zou ik weer even terug moeten zoeken in de studieboekenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach een determinantje van een 2x2 matrix berekenen kun jij ook ouwe reus.
het reanimatieverhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |