Koen tochquote:
Southern Man is uit 1970, Alabama uit 1972, Sweet Home Alabama opgenomen in 1973. Het was gewoon een optelsom denk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de reactie was direct op Southern Man.. dat Alabama er ook was was ook nog mooi om een extra graantje mee te pikken.
Het is toch al rond 12.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De meeste nummers > Snow...
Trouwens. Wil jij mij rond 12 even quoten, voor Don't Look Back in AngerWaarschijnlijk kijk ik dan darts en vergeet ik het anders
half jaar de bak in smijtenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hulpverleners lastigvallen tokkies
Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm wanneer ga ik lunchen, welk nummer hoef ik niet te horen
Welk vak?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wisselend tevreden over mijn tentamenoefeningen. Sommige dingen snap ik wel, en sommige dingen slaan echt nergens op en gaan helemaal mis
Ik moet nog beginnen met leren voor mijn tentamens. Heb er echt geen zin in.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wisselend tevreden over mijn tentamenoefeningen. Sommige dingen snap ik wel, en sommige dingen slaan echt nergens op en gaan helemaal mis
Waar gaat het tentamen over?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
lineaire algebra.quote:
Ik moet eigenlijk ook wat doen, maar ik kan me er niet toezetten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met leren voor mijn tentamens. Heb er echt geen zin in.
Welk vak?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach, ik heb nog 3 dagen na nieuwjaar, die gooien gewoon full retard op het leren van het tentamen, dan komt het goed. Heb ik mezelf verteldquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met leren voor mijn tentamens. Heb er echt geen zin in.
Nou ja, had besloten om deze week niets te doen en volgende week vol voor school te gaan, als ik nu al ga leren onthoud ik niets.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook wat doen, maar ik kan me er niet toezetten.
quote:
quote:
quote:
Pff klinkt ingewikkeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |