Lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:20 schreef Gehenna het volgende:
Toch wel een lekker ritme dat maiden loopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:35 schreef Gehenna het volgende:
Beatlesdonder gewoon op naar de Top2000
![]()
Ik schrok al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik wilde net hetzelfde typenquote:
Ik kan slecht tegen dat heen en weer gespring en gegalm. Ik wil liedjes of goeie dance.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typenMaar hij wordt nu wel ietsje leuker..
Op gestemd.quote:
Kun je het volgende uur in m'n klb topic posten. Is lekker divers.quote:
Dat kan. Maar waren ooit enorm popuolair. Ik vind ze ook te doorsnee. Maar ze verrassen je altijd dat is leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind ze wel leuk, maar ook niet echt meer dan dat
En bevalt het?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Heidevolk; al op talloze posters zien staan en dit is de eerste keer dat ik er iets van hoor
Ik moet echt heel erg wennen aan dat Nederlandsquote:
Achterhoeks. Ik vind het erg leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moet echt heel erg wennen aan dat Nederlands
-edit-
goed, wel geinig iig
Ik heb wel een plaat van Normaal in m'n collectie, maar veel verder kom ik niet qua achterhoekquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achterhoeks. Ik vind het erg leuk.
Nu Bettie
Je hebt mazzel, deze duurt meer dan 20 minuten en wordt dus niet gedraaidquote:
Ik ook niet. Terwijl ik in dezelfde provincie woon. Maar wij proate broabants.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaat van Normaal in m'n collectie, maar veel verder kom ik niet qua achterhoek
Ken er slecht tegen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, deze duurt meer dan 20 minuten en wordt dus niet gedraaid
Wel m'n favoriete Rush track, maar je hebt er niet zoveel volgens mij
Zoals het hoort. Ik woon een kleine 20km ten zuiden van jequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
Vertelt ie zo meteen dat ze de naam hebben ontleed naar Bettie Stöve de Nederlandse tennister.
Ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ik woon een kleine 20km ten zuiden van je
En geen fan van Tame Impala...
Waar woont je huis ? Vlijmen ? Met de vlam uit de pijp ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ik woon een kleine 20km ten zuiden van je
's-Hertogenboschquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar woont je huis ? Vlijmen ? Met de vlam uit de pijp ?
Kondig dat dan aan. Dit is zo amateuristischquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:23 schreef Gehenna het volgende:
Oh Black no. 1 met intro etc. duurt gewoon 12 min.
Dat is 16 kilometer KUTquote:
Was nooit zo goed in topoquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is 16 kilometer KUTGing op de fiets naar de Vliert met de toen nog zwart witte vlag op de stang.
Honderden keren geweest. Vriend van me is nu voorzitter. Daarvoor zijn vader.
M'n broer werkt bij de gemeente. Culture zaken.
Draai 'm nu op Spotifyquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kondig dat dan aan. Dit is zo amateuristisch
Die is zeker mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Draai 'm nu op Spotify
Goeie clip zat hier ook bij
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:45 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we nu het gezeik van Rush of van Pink Floyd
Allebei of is dit Rush of is dit Pink floyd ?quote:
Dat was mijn vraagquote:
Ken je de Nile Song ?quote:
Ha ha haquote:
The Nozems hebben de Nile Song vaak gespeeld en als hidden track op de CDquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:48 schreef Gehenna het volgende:
Dit is wel rond dezelfde tijd. Het gelikte kwam later pas
Die was net weg...quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
Hé dit is lekker. Met Syd Barret zeker nog
Het was meer dat ik geen idee hebquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allebei of is dit Rush of is dit Pink floyd ?
Dan is het duidelijk al minder.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Een axe is een zaag? zei ie dat nou?
Godallejezusquote:
Je mag Tong zeggen.quote:
Hier doorheen lullen straks zal hem tegenvallen....quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon stiekum dat ie meeleest
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:27 schreef Gehenna het volgende:
Ooit zo'n leuke band, maar ik vind dit niet veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |