Wel kaal, andere Philquote:
* probeert overeenkomsten te vindenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Ferdo het volgende:
Vind dit trouwens wel iets weghebben van The Riddle. Van Nik Kershaw uiteraard, niet dat van Kensington.
die van kensington heet lidl hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Ferdo het volgende:
Vind dit trouwens wel iets weghebben van The Riddle. Van Nik Kershaw uiteraard, niet dat van Kensington.
Phil Collins heeft geloof ik voor een belangrijk deel de blauwdruk gemaakt voor de muziek op Sky in de 90's (hij maakte er trouwens ook nog reclame voor toen die zender begon)quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:28 schreef female81 het volgende:
Dit is zó typisch Sky Radio in de 90's. Hoewel ze erger draaiden dan dit.
I stand corrected.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die van kensington heet lidl hoor
Toch veel buitenlandse toeristen in het publiek dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:30 schreef JaneDoe het volgende:
valt me me dat hier op niet de polonaise wordt gelopen in t café
staat nu ergens in een hoekje te jankenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:32 schreef Ferdo het volgende:
Dit lied zal Gijs S. wel aan moeten spreken.
Hoefde geen kruit in, naar verluidt...quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef cafca het volgende:
Later hebben ze Hazes zelf aan een vuurpijl vastgebonden.
Sommige dingen kan je beter stilhoudenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben heel heel heel ver weg nog aangetrouwd familie van Hazes.
Het spijt me voor jequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
ben je familie van raggel?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Toen was-ie zeker wel héél lam?quote:
Nou, juist wel. Dat ze niet ontwikkeld zijn, is een 2e.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |