Trustequote:
Hmbldbmbl king... blnmdn love..quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik nou toch eens verstond wat Bruce allemaal mompelt
Bruce is af en toe een soort van Frank Boeijenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De Frank Boeijen van de VSquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is mij ook overkomen een tijdje terug. Echt hoogst irritantquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
Ik zit de hele ochtend te wachten op een monteur die tussen 8 en 1 zou komen.
Zie ik net een brief in de brievenbus dat ie om 9.25 is geweest. Fuck dat. Ik ben gewoon thuis in de woonkamer. Geen bel gehoord. Maar wel 35 euro voorrijkosten rekenen.
Nu bellen naar dat bedrijf. Keuzemenu.. De gemiddelde wachttijd is ruim 8 minuten.
Van dit soort dingen word ik zooooo chagrijning.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bruce is af en toe een soort van Frank Boeijen
quote:
Die kutbedrijven doen ook geen moeite, beuk gewoon ff op de deur ofzo. Die bellen van tegenwoordig doen het toch nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
Zie ik net een brief in de brievenbus dat ie om 9.25 is geweest. Fuck dat. Ik ben gewoon thuis in de woonkamer. Geen bel gehoord. Maar wel 35 euro voorrijkosten rekenen.
Nu bellen naar dat bedrijf. Keuzemenu.. De gemiddelde wachttijd is ruim 8 minuten.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GMTAquote:
Ik zou een factuur a 4 x 85 euro sturen. Jouw eigen wachttarief. Rukkersquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef Bugno het volgende:
Ik ben Broes pas de laatste jaren gaan waarderen..Niet alles, veel is wat mij betreft te rechttoe rechtaan.. Maar dit is genot
It's a Jersey thingquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk geld verdienen dus.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat tegenwoordig met de postbezorgerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
![]()
![]()
![]()
Had je de Top 2000 te hard staan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik datquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge na die Top 2000 heb je wel een week vakantie nodig..je bent doodop daarna!
tijd dat ik ook eens wat anders ga opzoekenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen hing ik nog op compleet andere chatsystemen
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Had je de Top 2000 te hard staan?
Ik moet allemaal series etc van de afgelopen twee weken nog terugkijken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge na die Top 2000 heb je wel een week vakantie nodig..je bent doodop daarna!
ik ga eens een telefoongesprekje voerenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee alweer het liedje van kensington
Dit ken....oh welquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee alweer het liedje van kensington
Ik alleen de mid seasons finale van de walking Dead. Voetbal Inside ligt toch stil vanwege de winterstop.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet allemaal series etc van de afgelopen twee weken nog terugkijken.
Not an Addict volgens de appquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Wat werd er om 9.25 gedraaid?
Had ik gisteren met de pizza-en-meer-boer. Dochter had spareribs besteld, komt er niemand. Geen bel gehoord, niks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen stuurde me wel een appje.. He, ik heb een hgemist gesprek. Misschien was dat de monteur?
Ja.. neem de telefoon dan ook op.![]()
![]()
En dan komen ze nog vier keer...quote:
Minderjarigen, vrouwen, Limburgers, Zeeuwen, nog meer groepen?quote:
of je bel is stukquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Wat werd er om 9.25 gedraaid?
snap ik. Die voorrijkosten natuurlijk niet accepteren!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
![]()
![]()
![]()
Friezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minderjarigen, vrouwen, Limburgers, Zeeuwen, nog meer groepen?
Waar gaat de rest naartoe dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Prima nummertje, ik ga niet mee met de rest.
quote:
Om 3 uur nog een keerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is de laatste keer dat ze langskomen mag ik hopen?
In Nije Dei, Eltse Grins Foarby, Wer Bisto toch alle 3 al wel?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er staan maar 2 Friese nummers in de lijst.
Diaanquote:
Misschien dan Drenthe met Skikquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er staan maar 2 Friese nummers in de lijst.
Eindigen ze live vaak mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:48 schreef peaceman het volgende:
een mindere van De Dijk, maar nog steeds fraai
Mag zijn stem uit?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Uccie...over die donkere kroeg gesproken...
Mag het licht uit?
T is maar net wat je als Drenths beschouw...Cuby?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:48 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Misschien dan Drenthe met Skik
Aan het begin van het concert is ook niet handig, als het verzoek wordt ingewilligd.quote:
Die 2e staat er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Nije Dei, Eltse Grins Foarby, Wer Bisto toch alle 3 al wel?
Ik ben geboren in Limburg en zeur ook niet. Voor het grotere belang hequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ben 1/8e Fries, beetje respect.
quote:
Ik zei er geen "GRAPJE!!!LOLZZZ!!!!EINZ!!!" achter. Helaas.quote:
Ik dacht meer aan Daniel Lohuesquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is maar net wat je als Drenths beschouw...Cuby?
Ja misschien had ie een gedrocht meegenomen uit de kroeg.quote:
Dan moet je bij The Doors zijn "Turn those lights way down man, turn them down!!".quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan het begin van het concert is ook niet handig, als het verzoek wordt ingewilligd.
Nieuw event schijnt vandaag te startenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga na Bliss toch even weg want ik moet even inkopen doen (en even Pokemon GO spelen)
Seks, het gaat allemaal over seks.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een hoge energierekening.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je bij The Doors zijn "Turn those lights way down man, turn them down!!".
dat is so overratedquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Seks, het gaat allemaal over seks.
Mooi, na de top 2000 kan ik wel weer meer spelen. Nu ga ik alleen bij stukjes van de top 2000 die ik kan missen even snel weg.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuw event schijnt vandaag te starten
Dancing in the dark had nog gekundquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:52 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat hierna niet Kadanz met "In het donker" komt.
Roundabout is ook wel chill.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
de enige van yes die iedereen trekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |