Gelukkig heb ik datquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge na die Top 2000 heb je wel een week vakantie nodig..je bent doodop daarna!
tijd dat ik ook eens wat anders ga opzoekenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen hing ik nog op compleet andere chatsystemen
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Had je de Top 2000 te hard staan?
Ik moet allemaal series etc van de afgelopen twee weken nog terugkijken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge na die Top 2000 heb je wel een week vakantie nodig..je bent doodop daarna!
ik ga eens een telefoongesprekje voerenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee alweer het liedje van kensington
Dit ken....oh welquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee alweer het liedje van kensington
Ik alleen de mid seasons finale van de walking Dead. Voetbal Inside ligt toch stil vanwege de winterstop.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet allemaal series etc van de afgelopen twee weken nog terugkijken.
Not an Addict volgens de appquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Wat werd er om 9.25 gedraaid?
Had ik gisteren met de pizza-en-meer-boer. Dochter had spareribs besteld, komt er niemand. Geen bel gehoord, niks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen stuurde me wel een appje.. He, ik heb een hgemist gesprek. Misschien was dat de monteur?
Ja.. neem de telefoon dan ook op.![]()
![]()
En dan komen ze nog vier keer...quote:
Minderjarigen, vrouwen, Limburgers, Zeeuwen, nog meer groepen?quote:
of je bel is stukquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Wat werd er om 9.25 gedraaid?
snap ik. Die voorrijkosten natuurlijk niet accepteren!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
GRRRRR!!!
Ik zit de hele ochtend te wachten op een monteur die tussen 8 en 1 zou komen.
Zie ik net een brief in de brievenbus dat ie om 9.25 is geweest. Fuck dat. Ik ben gewoon thuis in de woonkamer. Geen bel gehoord. Maar wel 35 euro voorrijkosten rekenen.
Nu bellen naar dat bedrijf. Keuzemenu.. De gemiddelde wachttijd is ruim 8 minuten.
Van dit soort dingen word ik zooooo chagrijning.![]()
![]()
![]()
![]()
Friezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minderjarigen, vrouwen, Limburgers, Zeeuwen, nog meer groepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |