Ik dacht meer aan Daniel Lohuesquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is maar net wat je als Drenths beschouw...Cuby?
Ja misschien had ie een gedrocht meegenomen uit de kroeg.quote:
Dan moet je bij The Doors zijn "Turn those lights way down man, turn them down!!".quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan het begin van het concert is ook niet handig, als het verzoek wordt ingewilligd.
Nieuw event schijnt vandaag te startenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga na Bliss toch even weg want ik moet even inkopen doen (en even Pokemon GO spelen)
Seks, het gaat allemaal over seks.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een hoge energierekening.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je bij The Doors zijn "Turn those lights way down man, turn them down!!".
dat is so overratedquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Seks, het gaat allemaal over seks.
Mooi, na de top 2000 kan ik wel weer meer spelen. Nu ga ik alleen bij stukjes van de top 2000 die ik kan missen even snel weg.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuw event schijnt vandaag te starten
Dancing in the dark had nog gekundquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:52 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat hierna niet Kadanz met "In het donker" komt.
Roundabout is ook wel chill.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
de enige van yes die iedereen trekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |