In de autoquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:52 schreef Koen66 het volgende:
heb nog zat cassette's her en der verspreid, maar nergens meer een speler

Ik heb er nog 3 staan met cassettespelerquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:52 schreef Koen66 het volgende:
heb nog zat cassette's her en der verspreid, maar nergens meer een speler

nope, in deze auto alleen een DAB+ radio met SD/USB/CD ingangquote:

Jij bent ook niet mijn ideaal qua man waar ik naar streef, Peace.quote:

ik had m'n walkman nog aangesloten in de auto met een 3.5 inch stekker aan een dummy bandje en zo in de cassette speler van de autoquote:

Ja, dat programma met die verzoekplaten hoor ik soms weleens in de auto. Stenders kan ik wel goed hebben. Die Roodbeen in de avond is ook wel een prof.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stenders doet dat wel in zijn normale programma.

Da's vast geen radio die de hitlergroet doet he?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, in deze auto alleen een DAB+ radio met SD/USB/CD ingang

Heb ik ook gehad. Zes jaar geledenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had m'n walkman nog aangesloten in de auto met een 3.5 inch stekker aan een dummy bandje en zo in de cassette speler van de auto

Evenstar

Evenstar

Ik kan vooral Stefan niet uitstaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, dat programma met die verzoekplaten hoor ik soms weleens in de auto. Stenders kan ik wel goed hebben. Die Roodbeen in de avond is ook wel een prof.

Wij hebben geeneens cd meer in de autoquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, in deze auto alleen een DAB+ radio met SD/USB/CD ingang

hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hierna effe douchen.. de eerste van komend uur kan ik ook wel missen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |