Sorry ik ben extra sarcastisch als ik net uit bed kom. Wat ik bedoelde te zeggen is dat niemand 100% is.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taaltechnisch is dit geen goede woordspeling.
Nahh, veel te vermoeiend allemaal. Heb toch mijn hand. [/echteFOK!ker]quote:
De verleden tijd van Guus Meeuwis is Guss Meeuwas.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taaltechnisch is dit geen goede woordspeling.
Doe mij maar wat metalpubliekquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik had dat bij de Foo Fighters ook. Nog nooit zo'n irritant publiek gehad zeg ...
leuke leeftijdquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:46 schreef Kyran het volgende:
Origineel van Guus Meeuwis is leuker ....
Daar denk ik nog maar even niet aan, 6 is zeker leukquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke leeftijdIk heb zoons van 13 en 11, dus 6 is alweer ff geleden
Nee joh.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:46 schreef Kyran het volgende:
Origineel van Guus Meeuwis is leuker ....
Absoluut. Bij Foos had ik van die gasten die constant in mijn nek aan het springen waren, zonder reden, gewoon denken dat dat cool is want dat hoort bij rock ofzo ... Ik ga jaarlijks denk ik toch naar 10 concerten ofzo en nog nooit heb ik ruzie gehad, maar ik heb bij de Foos in Ziggo echt een keer uitgehaald. Die gast wilde wat terugdoen en werd toen door de security eruit gepiktquote:
om een of andere reden hoorde ik ook meestal Guus Meeuw z'n versiequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:48 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien pas de eerste keer dat ik deze versie hoor.
Okquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry ik ben extra sarcastisch als ik net uit bed kom. Wat ik bedoelde te zeggen is dat niemand 100% is.
Rottijden. Wat heb je kapot?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit te wachten op een monteur die tussen 8 en 1 langskomt.![]()
Ik wou dat ik zo'n man was die gewoon zijn eigen shit kan repareren.
cassette'squote:Op vrijdag 30 december 2016 09:50 schreef djenneke het volgende:
Ik had dit nummer meegenomen naar muziekles toen iedereen een liedje moest meenemen op cassette
Het werd niet gewaardeerd door mijn klasgenoten
Ik heb al het nodige gezegd over de presentatoren van de Top 2000. Maar ik vrees dat deze lijst er vooral voor zorgt dat ik morgenavond heel snel weer terug ga naar streamen. Ze voegen weinig toe aan de muziek, zijn slordig, hebben geen goede stemmen, lijken nog nooit van research gehoord te hebben en praten veel te veel zonder daadwerkelijk iets te zeggen. 'Hoe is het in het café. Is het gezellig?'quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bart Arens kan beter niet in het Café jolig doen.
Insgelijks!quote:
dat kan ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit te wachten op een monteur die tussen 8 en 1 langskomt.![]()
Ik wou dat ik zo'n man was die gewoon zijn eigen shit kan repareren.
een cassette, wat is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:50 schreef djenneke het volgende:
Ik had dit nummer meegenomen naar muziekles toen iedereen een liedje moest meenemen op cassette
Het werd niet gewaardeerd door mijn klasgenoten
Mad welquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb al het nodige gezegd over de presentatoren van de Top 2000. Maar ik vrees dat deze lijst er vooral voor zorgt dat ik morgenavond heel snel weer terug ga naar streamen. Ze voegen weinig toe aan de muziek, zijn slordig, hebben geen goede stemmen, lijken nog nooit van research gehoord te hebben en praten veel te veel zonder daadwerkelijk iets te zeggen. 'Hoe is het in het café. Is het gezellig?'
Wordquote:
mijn buurman had er nog zo één staanquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een soort van fiets, maar dan zonder stuur
Stenders doet dat wel in zijn normale programma.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb al het nodige gezegd over de presentatoren van de Top 2000. Maar ik vrees dat deze lijst er vooral voor zorgt dat ik morgenavond heel snel weer terug ga naar streamen. Ze voegen weinig toe aan de muziek, zijn slordig, hebben geen goede stemmen, lijken nog nooit van research gehoord te hebben en praten veel te veel zonder daadwerkelijk iets te zeggen. 'Hoe is het in het café. Is het gezellig?'
Die kan me nooit lang genoeg duren.quote:
Owh zeg het dan zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Ik weet dat ik niet spoor, maar bedoelde dat hij volgens mij een echte 'aandoening/stoornis' heeft
Zo komt ie over tenminste
Hebben wij ook gehad, met een microfoon. En dan mocht ik van mijn papa mijn eigen stem opnemen. Dat was echt magisch...quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn buurman had er nog zo één staan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |