Als hij zichzelf dan verandert in een goede zanger, mag het.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Voor hem dus geen Huub Huub Huub Barbatruc
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Voor hem dus geen Huub Huub Huub Barbatruc
Doe ik morgen welquote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je iemand vragen of zn een handje helpen Laxus
beidequote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
School niet, de Dijk niet, of beide?
Ik mag niet klagen. Wel niet via Post.nl maar voor een lokale dienst. Via de SOciale werkvoorziening. Jij zal vast wel een keer een collega van mij in het geel/rood (Nee geen DHL) hebben gezien.quote:
Koprol met aftikken.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks, Roll Over, Lay Down.... volgens mij is Lay Down, Roll Over een logischere volgorde
nog steeds niet hersteld van de griep ?quote:
Ik zit wel bijquote:Op donderdag 29 december 2016 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Wel niet via Post.nl maar voor een lokale dienst. Via de SOciale werkvoorziening. Jij zal vast wel een keer een collega van mij in het geel/rood (Nee geen DHL) hebben gezien.
Deze dijk is van voor 1953quote:Op donderdag 29 december 2016 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet echt een dijk van een plaat dit
Ik Rock n' Rochel nog flink...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
nog steeds niet hersteld van de griep ?
Maar voor jou is het neem ik aan een bijbaantje??quote:
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea is er wel vroeg bij, nu al naar huis voor kerst. Duurt nog 360 dagen ofzo
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar voor jou is het neem ik aan een bijbaantje??
heeft zeker z'n tom tom aangezet want hij is er nog nietquote:
Files hèquote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea is er wel vroeg bij, nu al naar huis voor kerst. Duurt nog 360 dagen ofzo
Niet doen, nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
ik dacht net even aan 1 januari en het zwarte gat dat dan dreigt omdat sr en de top 2000 weer achter de rug zijn en dus ook deze topicreeks
goed blijven spoelenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik Rock n' Rochel nog flink...
geen zwart gat, want 3 dagen lang leren voor een tentamenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
ik dacht net even aan 1 januari en het zwarte gat dat dan dreigt omdat sr en de top 2000 weer achter de rug zijn en dus ook deze topicreeks
EN zo rond 6 december vertrokken hè...je snapt het niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
heeft zeker z'n tom tom aangezet want hij is er nog niet
super massive black hole?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
Gewoon allemaal gezellig bij Radio 49 muziek komen luisterenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
EN zo rond 6 december vertrokken hè...je snapt het niet.
leuk gejat van de DJ dit mopje welquote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
heeft zeker z'n tom tom aangezet want hij is er nog niet
Hij is al 28 jaar onderweg dus kan maar beter vroeg beginnenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja sorry ik ga al. Morgen weer vroeg opquote:
houdjemondquote:
huh.... zelf verzonnen hoor, dan heeft hij het van mij gejatquote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk gejat van de DJ dit mopje wel
Gezellig, dat beloofd wat...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon allemaal gezellig bij Radio 49 muziek komen luisteren
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef livelink het volgende:
Peaceman, ik geef je met terugwerkende kracht gelijk. Kerstnummers mogen niet meer in de top2000.
Dan is de stemperiode al lang en breed voorbij.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef peaceman het volgende:
maar welke idioot stemt hier nou op? dat nummer hoor je al 10000 keer in december.
Ach, er wordt tenminste geen Coldplay gedraaidquote:
dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komtquote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond hier thuis weer, de jaarafsluiting in whisky...
dank je.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef livelink het volgende:
Peaceman, ik geef je met terugwerkende kracht gelijk. Kerstnummers mogen niet meer in de top2000.
heb m maar 3 keer gehoord en was daar eigenlijk heel gelukkig mee.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef peaceman het volgende:
maar welke idioot stemt hier nou op? dat nummer hoor je al 10000 keer in december.
Nee nee jij niet! Maar dit vind ik echt zo'n verschrikkelijk wanstaltige nummertje. Ook met kerst.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga al. Morgen weer vroeg op
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had graag eens een samenwerking van Chris met Mark Knopfler cs. gezien.
Dire Rea
Maar hier denk je eind november toch niet eens aanquote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is de stemperiode al lang en breed voorbij.
zou dat het probleem zijn?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is de stemperiode al lang en breed voorbij.
Toch ga ikquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee jij niet! Maar dit vind ik echt zo'n verschrikkelijk wanstaltige nummertje. Ook met kerst.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had graag eens een samenwerking van Chris met Mark Knopfler cs. gezien.
Dire Rea
Blijkbaar hebben mensen hem dan 1 of 2 keer langs horen komen, en is die nog niet gaan vervelen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar hier denk je eind november toch niet eens aan
Jammer dat je het niet lust, het wordt ook dan gezellig...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt
vanaf oktober kun Sky Radio Christmas aanzettenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken mensen...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Truste Bos... succes met die gleuven morgen.quote:
Sky Radio de aids van deze tijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vanaf oktober kun Sky Radio Christmas aanzetten
Deze verveelt al op papier, heb ik nog geen toon gehoordquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben mensen hem dan 1 of 2 keer langs horen komen, en is die nog niet gaan vervelen.
Dit dus. Nee.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vanaf oktober kun Sky Radio Christmas aanzetten
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken mensen...
die ik moest vertellen dat kerstmuziek echt niet op de radio ging komen voor sinterklaas.
Maar die me smeekte om sky kerst aan te zetten.
Ik zei "nee".
quote:
Just say noquote:Op donderdag 29 december 2016 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken mensen...
die ik moest vertellen dat kerstmuziek echt niet op de radio ging komen voor sinterklaas.
Ik zei "nee".
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken mensen...
Ik zei "nee".
Ik ga het nog wel eens waarderenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet lust, het wordt ook dan gezellig...
allebei schijtnummersquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef het_fokschaap het volgende:
het origineel van Borsato is beter
Ik zal je nog eens mijn hart geven met kerstquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik houd dan ook echt niet van kerstliedjes.
Hier wordt niemand vrolijk van, toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Hier wordt Sinterklaas ook niet vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |