Woaw. Erg.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
HOLY SHIT, is dit David Bowie![]()
![]()
Nooit geweten.

Woonde ie toen nog in Berlijn? Daar is namelijk nog ooit een liedje over gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie GOD
* OscarMopperkont mocht hem ooit een email sturen.... nooit gedaan
Spijt van

Wat een gemiste kans....quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie GOD
Spijt van

ik ben het wel met je eens. er zijn nummers die lager staan dan deze die beter zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ga effe vervelend doen en roepen dat deze van Bowie wel echt te hoog staat hier. Gelukkig komen er hierna alleen nog maar pareltjes (en die met Mick, die zal vannacht wel komen) van hem.
Maar goed het blijft Bowie, en Bowie = GOD

Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ga effe vervelend doen en roepen dat deze van Bowie wel echt te hoog staat hier. Gelukkig komen er hierna alleen nog maar pareltjes (en die met Mick, die zal vannacht wel komen) van hem.
Maar goed het blijft Bowie, en Bowie = GOD

Waarom nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie GOD
Spijt van

quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Nooit geweten.

Ik ken dit hele nummer nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Nooit geweten.

je lult!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Nooit geweten.

Hoe laat?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden.
Trouwens: allemaal even de wekker voor morgenochtend: Armin van Buuren & Kensington: SAMEN!! En ja dat staat dus boven al deze heerlijkheid van dit uur

egotripper die Bowie!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Bowie heeft de aandacht nogal getrokken dit jaar...

Kan me het deuntje wel herinneren, maar het is lang, heel lang geleden dat ik dit heb gehoord.quote:

Absolute Beginners, Lazarus is ook al langs geweest (maar die is recent), Jean Genie om maar effe wat voorbeelden te noemenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben het wel met je eens. er zijn nummers die lager staan dan deze die beter zijn.
Bijv. Fame.

Dit doet zelfs mij pijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Trouwens: allemaal even de wekker voor morgenochtend: Armin van Buuren & Kensington: SAMEN!! En ja dat staat dus boven al deze heerlijkheid van dit uur

wowquote:

Jep.quote:

OMGquote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Nooit geweten.

Je hebt altijd baas boven baasquote:

iets voor half 7 lijktquote:

Ik vind deze wel fijner dan Absolute Beginnersquote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absolute Beginners, Lazarus is ook al langs geweest (maar die is recent), Jean Genie om maar effe wat voorbeelden te noemen

Hoe laat komt dat nummer?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |