Voor 1867 in de lijst ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef laxus13 het volgende:
Deze van Coldplay vind ik best lekker
Ow in dat gevalquote:
Alles van Coldplay is jammerquote:
Deze vind ik dan ook echt VIESSLECHTquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
Is dit Baggy Trousers of Our House? Want ik zie weer veel MADNESS in dit topic.
dat mag je vinden, maar dan nog staan zij er maar 1 keer in.quote:
Ohja...daar gaat de kortstondige liefde....ik word hier wel vrolijk van.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles van Coldplay is jammer
Hihiquote:
Mooi dat we dit weten !quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
hier volgt een huishoudelijke mededeling: de appeltaart is heerlijk!
dat weegt niet op tegen dit toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Slome bietels en een meh Killers...
Ja dat wel, maar welquote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken het. Ditis het gevoel dat ik van Mighty Boosh kreeg.
Er zit geen sax in hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...daar gaat de kortstondige liefde....ik word hier wel vrolijk van.
Even rondbrengen dan!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen 'deel eens uit' maar ik zit propvol, dus ik ben blij dat het smaakt!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
Je spelt 'seks' verkeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zit geen sax in hoor.
Ik glij ook niet door de kamer ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zit geen sax in hoor.
Ja voor mij wel. Plus de absolute knallers in dit uur voor mij persoonlijk...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weegt niet op tegen dit toch?
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik glij ook niet door de kamer ofzo.
hmm ja, misschien wel, maar dat uur begon wel spectaculair hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja voor mij wel. Plus de absolute knallers in dit uur voor mij persoonlijk...
Toch bij de top2000 blijven hangen, vanuit bed dat welquote:
Ja, Bowie heeft de aandacht nogal getrokken dit jaar...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ga effe vervelend doen en roepen dat deze van Bowie wel echt te hoog staat hier. Gelukkig komen er hierna alleen nog maar pareltjes (en die met Mick, die zal vannacht wel komen) van hem.
Maar goed het blijft Bowie, en Bowie = GOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |