Voor 1867 in de lijst ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef laxus13 het volgende:
Deze van Coldplay vind ik best lekker
Ow in dat gevalquote:
Alles van Coldplay is jammerquote:
Deze vind ik dan ook echt VIESSLECHTquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
Is dit Baggy Trousers of Our House? Want ik zie weer veel MADNESS in dit topic.
dat mag je vinden, maar dan nog staan zij er maar 1 keer in.quote:
Ohja...daar gaat de kortstondige liefde....ik word hier wel vrolijk van.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles van Coldplay is jammer
Hihiquote:
Mooi dat we dit weten !quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
hier volgt een huishoudelijke mededeling: de appeltaart is heerlijk!
dat weegt niet op tegen dit toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Slome bietels en een meh Killers...
Ja dat wel, maar welquote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken het. Ditis het gevoel dat ik van Mighty Boosh kreeg.
Er zit geen sax in hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...daar gaat de kortstondige liefde....ik word hier wel vrolijk van.
Even rondbrengen dan!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen 'deel eens uit' maar ik zit propvol, dus ik ben blij dat het smaakt!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |