Ik zou dat ook best lastig vinden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee wat ik mijn allergrootste held aller tijden moest schrijven
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kut coldplay ook altijd
nogal jaquote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, schrale troost.
Wij zouden in 2005 op Rock Werchter David Bowie gaan zien.. toen kreeg hij hartfalen en kwam niet. Daarna nooit meer een kans gehad om hem live te zien. Doet nog pijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik een keer een nummer eerder gehoord is het weer niet goed.
Dat heeft juist een verpletterende indruk gemaakt (in het pre-Vader Abraham/Sieneke tijdperk)quote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kent niemand toch? Een slecht liedje in het NSF, dat is snel weer vergeten
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Where have you gone, Joe DiMaggio
Our nation turns its lonely eyes to you
Deze tekst
Ik kon het via iemand van de Bowie crew doen. Wel met een reden hoor. Niet "zomaar eventjes".quote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan zijn e-mailadres dan?
Hier doelde ik uiteraard opquote:Op donderdag 29 december 2016 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Where have you gone, Joe DiMaggio
Our nation turns its lonely eyes to you
Deze tekst
Hoe dat precies gaat, slapen in een vuilnisbak?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee wat ik mijn allergrootste held aller tijden moest schrijven
legendarisch slecht is ook legendarisch.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heeft juist een verpletterende indruk gemaakt (in het pre-Vader Abraham/Sieneke tijdperk)
Wel vetquote:Op donderdag 29 december 2016 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kon het via iemand van de Bowie crew doen. Wel met een reden hoor. Niet "zomaar eventjes".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |