Refereer je naar Email to Berlin van die tweeling die niet kon zingen?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woonde ie toen nog in Berlijn? Daar is namelijk nog ooit een liedje over gemaakt.
Geen idee wat ik mijn allergrootste held aller tijden moest schrijvenquote:
Ik ken Bowie best goedquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Refereer je naar Email to Berlin van die tweeling die niet kon zingen?
het is een schande!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden.
Trouwens: allemaal even de wekker voor morgenochtend: Armin van Buuren & Kensington: SAMEN!! En ja dat staat dus boven al deze heerlijkheid van dit uur
Coldplay.. Echt nergens goed voor he..quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef Zorro het volgende:
Bijna Bowie gemist door het schakelen naar dartsen tijdens Coldplay
Iets voor half 7 lijktquote:
Tja, schrale troost.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep.
Anderzijds, nu is voor altijd "onbereikbaar" gebleven. Dat heeft ook wel wat.
Lazarus is wel geweldig hoor. Maar ook voor de nummers die je verder noemt, geldt het.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absolute Beginners, Lazarus is ook al langs geweest (maar die is recent), Jean Genie om maar effe wat voorbeelden te noemen
Heb ik een keer een nummer eerder gehoord is het weer niet goed.quote:
Hoe kwam je aan zijn e-mailadres dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee wat ik mijn allergrootste held aller tijden moest schrijven
Levensgevaarlijk zijn ze.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Coldplay.. Echt nergens goed voor he..
Absolute Beginners is echt wel een mooie plaat hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind deze wel fijner dan Absolute Beginners
Dit gelooft nu natuurlijk helemaal niemand meerquote:
Same.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef Zorro het volgende:
Kut coldplay ook altijdquote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |