dat hebben ze dus van jouquote:Op donderdag 29 december 2016 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig heb ik kinderen die dat doen
Terwijl heel veel groepen nog steeds niet in de lijst staan. Ik denk aan een Sigur Rós en een The Nationalquote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze horen wel in de lijst thuis. Maar net als met veel van dit soort groepen slaat het dit jaar een beetje door.
Senna vertelde me deze week nog even dat ze opruimen niet nodig vond. Troep overal is volgens mevrouw best gezellig...quote:
Overload was een heerlijk track en JT is gewoon echt goed, ik kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij bent niet onnavolgbaar, maar toch zeker onvolgbaar
Er staat al genoeg....Nee ik maak hem niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:28 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dat Garbage in de lijst moet!
Bij mij ook niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Voor 3 personen past dat niet bij ons.
Ik vond eigenlijk alleen Siobhan leuk van de babes, maar die was al snel pleitequote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak af en toe rare sprongen. Zo vind ik Justin Timberlake en de Sugababes ook GENOT
Tooo easy!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er staat al genoeg....Nee ik maak hem niet.
vertel mij eens waarom die er persé in moeten dan? Welke hits hebben ze gehad? Niet dat dat laatste perse moet, maar in 95% van de gevallen is heeft een band die in elk geval wel gehad.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Terwijl heel veel groepen nog steeds niet in de lijst staan. Ik denk aan een Sigur Rós en een The National
Dat kan niet om haar zangkunsten zijn, denk ik zo.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:28 schreef Kyran het volgende:
Oh en ondanks mijn metal/rock smaak heb ik een zwak voor Katy Perry .... my guilty pleasure ofzo.
Misschien dat je me doodschiet als je mijn Last.fm ziet.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verrassende sprongen dan?
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Senna vertelde me deze week nog even dat ze opruimen niet nodig vond. Troep overal is volgens mevrouw best gezellig...
is of heeft?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
vertel mij eens waarom die er persé in moeten dan? Welke hits hebben ze gehad? Niet dat dat laatste perse moet, maar in 95% van de gevallen is heeft een band die in elk geval wel gehad.
Ach haar nummers zijn zo stom catchy dat het leuk isquote:Op donderdag 29 december 2016 20:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kan niet om haar zangkunsten zijn, denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |