Beterschapquote:Op woensdag 28 december 2016 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader komt zo zelfs eten brengen, ben te lamlendig om veel te bewegen.
Ze zegt koppijn, geen misselijkheidquote:Op woensdag 28 december 2016 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had Coldplay gedraaid? Of Kensington?
Symptomen kunnen zich op verschillende manieren openbarenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zegt koppijn, geen misselijkheid
De #ironmaidenman jaquote:Op woensdag 28 december 2016 17:51 schreef Evertjan het volgende:
Die ene kale man met bril zit geloof iedere dag in het top2000 cafe??
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader komt zo zelfs eten brengen, ben te lamlendig om veel te bewegen.
ik ben het grootste gedeelte buiten bed gebleven, maar verder hetzelfde. Ik haaaat migrainequote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
En dan lig je de hele dag in bed met een knallende koppijnmaar ik ben gelukkig weer wat beter.
Waarom mag hij er de hele dag zitten?quote:
Maar dit is wel fijnquote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Bugno het volgende:
Denk trouwens dat Florence Wrench veel Heart geluisterd heeft
nu pas jaquote:
Dat nummer van die Bon Iver-mashup?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Pino112 het volgende:
Intro deed me even aan iets anders denken.
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had Coldplay gedraaid? Of Kensington?
balen manquote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
En dan lig je de hele dag in bed met een knallende koppijnmaar ik ben gelukkig weer wat beter.
Florence kan ik best waarderen hoorquote:
Daarom triptanen.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben het grootste gedeelte buiten bed gebleven, maar verder hetzelfde. Ik haaaat migraine
Denk zelf dat de man geestelijk niet helemaal goed is, of autistisch kan ook. Vind het geweldig om hem zo te zien genieten.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom mag hij er de hele dag zitten?
Belachelijk. Anderen moeten na een half uur weer weg.
wel in bed kunnen luisteren of was het zo erg dat zelfs dat niet ging?quote:
Gelukkig heb ik geen migraine, het komt bij mij uit mijn nekspieren.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben het grootste gedeelte buiten bed gebleven, maar verder hetzelfde. Ik haaaat migraine
Ik niet, gekrijsquote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Florence kan ik best waarderen hoor
Ja, ik moet toch zeggen dat ik dat ook een mooi nummertje vindquote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Isorden het volgende:
933 On Every Street Dire Straits 1992![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
werkschuw tuig is het. Alleen niet langharig!quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom mag hij er de hele dag zitten?
Belachelijk. Anderen moeten na een half uur weer weg.
Afgelopen paar uur wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel in bed kunnen luisteren of was het zo erg dat zelfs dat niet ging?
Inderdaad, Ilse de minste maar nog wel te doenquote:
Alle nummers gaan over een vrouw die een kind wil, maar haar partner is onvruchtbaar??quote:Op woensdag 28 december 2016 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Heart krijg ik de indruk dat bijna alle nummers over hetzelfde gaan.
Is ie nog steeds zenuwachtig?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afgelopen paar uur wel.
Maar van Ruudje wordt het niet echt beter....mijn hemel wat is dat tenenkrommend.
Ow damn. Beterschap.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
Ja en hij diet rondjes geven, heel veel stotteren, band-namen vermengen met songtitels etc etc.quote:
Hakkelen, geklooi met instarten. Sanne Hans zou soepeler presenteren.quote:
Jij bent dus flink verkouden?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben eruit gegaan omdat liggen averechts werkt en dan alles 'volloopt'
Dank jequote:Op woensdag 28 december 2016 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent dus flink verkouden?
Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |