Ik een zwakke blaas, maar dit nummer kan er nog wel mee doorquote:
Wat een pöpkuh was ze.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Battlestar Aguilera
[ afbeelding ]
quote:
Dirrrtyquote:Op woensdag 28 december 2016 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Genie in a Bottle, Beautiful en Hello staan er niet in en dit liedje wel?
Gotta rub me the right wayquote:Op woensdag 28 december 2016 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
dit is een pauwerbelletquote:Op woensdag 28 december 2016 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
en Waar iemand op Justin Timber leekquote:Op woensdag 28 december 2016 17:47 schreef Martinello het volgende:
Christina Aguilera is echt een geweldige zangeres. Het helpt alleen niet dat ze uit de Disney Club komt waaruit ook Britney Spears is gekropen.
Het vorige nummer?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik had volgens mij een ander nummer in mijn hoofd. Dit is inderdaad niks
Nu alweer een hoop af dacht ikquote:Op woensdag 28 december 2016 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
Deed even een snelle Google image search
[ afbeelding ]
ZOMG!
Ik kom er ook net uitquote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
En dan lig je de hele dag in bed met een knallende koppijnmaar ik ben gelukkig weer wat beter.
Ik dacht dat Hurt anders ging. Omdat ik eerst postte dat deze er wel mee door konquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
En dan lig je de hele dag in bed met een knallende koppijnmaar ik ben gelukkig weer wat beter.
Je had Coldplay gedraaid? Of Kensington?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
Beterschap.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |