wel in bed kunnen luisteren of was het zo erg dat zelfs dat niet ging?quote:
Gelukkig heb ik geen migraine, het komt bij mij uit mijn nekspieren.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben het grootste gedeelte buiten bed gebleven, maar verder hetzelfde. Ik haaaat migraine
Ik niet, gekrijsquote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Florence kan ik best waarderen hoor
Ja, ik moet toch zeggen dat ik dat ook een mooi nummertje vindquote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Isorden het volgende:
933 On Every Street Dire Straits 1992![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
werkschuw tuig is het. Alleen niet langharig!quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom mag hij er de hele dag zitten?
Belachelijk. Anderen moeten na een half uur weer weg.
Afgelopen paar uur wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel in bed kunnen luisteren of was het zo erg dat zelfs dat niet ging?
Inderdaad, Ilse de minste maar nog wel te doenquote:
Alle nummers gaan over een vrouw die een kind wil, maar haar partner is onvruchtbaar??quote:Op woensdag 28 december 2016 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Heart krijg ik de indruk dat bijna alle nummers over hetzelfde gaan.
Is ie nog steeds zenuwachtig?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afgelopen paar uur wel.
Maar van Ruudje wordt het niet echt beter....mijn hemel wat is dat tenenkrommend.
Ow damn. Beterschap.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:49 schreef Uccie het volgende:
En dan lig je de hele dag in bed met een knallende koppijnmaar ik ben gelukkig weer wat beter.
Ja en hij diet rondjes geven, heel veel stotteren, band-namen vermengen met songtitels etc etc.quote:
Hakkelen, geklooi met instarten. Sanne Hans zou soepeler presenteren.quote:
Jij bent dus flink verkouden?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben eruit gegaan omdat liggen averechts werkt en dan alles 'volloopt'
Dank jequote:Op woensdag 28 december 2016 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent dus flink verkouden?
Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |