Die had je beter bij Snow Patrol kunnen postenquote:
Die vrouw is wel een beetje raar jaquote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige die dat wijf niet kan uitstaan? Die sidekick die steeds danst
Ze hebben ooit eens een beving van 4.1 op schaal van richter dacht ik gehad, toen op Madstock. Staat op Youtube, genieten.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
Om nog even terug te komen op One Step Beyond van Madness..... dit is de totale songtekst:
MADNESS LYRICS
"One Step Beyond"
(Hey you, don't watch that,
Watch this!
This is the heavy heavy monster sound
The nutsiest sound around
So if you've come in off the street
And you're beginning to feel the heat
Well listen buster
You'd better to start to move your feet
To the rockin'est, rock-steady beat
Of Madness
One step beyond!)
(One step beyond!...)
Dat wat bij darten wordt getoond, is het intro en er wordt daarna alleen nog One Step Beyond gezongen.
Vraag me af wat haar functie is. Zou zo ook wel mijn geld willen verdienen.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die vrouw is wel een beetje raar ja
Zoals ik al eerder gezegd heb: er is niks mis mee, en dat is juist het probleem. Middelmatige, lekker in het gehoor liggende deuntjes die heel veel mensen leuk vinden, en daarop geschreven lijken te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik noem dat haten om het haten, net als op Coldplay. Triest is dat, blijkbaar vinden genoeg mensen dit wél leuk, maar zo te lezen mag dat niet. Elitair gedoe.
Die sidekick/producer in de nacht is echt 10/10.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige die dat wijf niet kan uitstaan? Die sidekick die steeds danst
Goedkoop deuntje met waardeloos gezang.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounou, aids zou ik het niet noemen, maar echt bijzonder vind ik het ook niet nee
quote:Op woensdag 28 december 2016 15:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vraag me af wat haar functie is. Zou zo ook wel mijn geld willen verdienen.
Gewoon, producer, net zoals de rest van de dj'squote:Op woensdag 28 december 2016 15:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vraag me af wat haar functie is. Zou zo ook wel mijn geld willen verdienen.
Kwa irritatiefactor?quote:Op woensdag 28 december 2016 15:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die sidekick/producer in de nacht is echt 10/10.
Dat zijn 3 verschillendequote:Op woensdag 28 december 2016 15:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die sidekick/producer in de nacht is echt 10/10.
Die blonde van afgelopen nacht.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn 3 verschillende
Nee, van Ben Houdijk, die de SR filmpjes maaktquote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Zij is toch ook de vrouw van Eric Corton?
goede omschrijving van het gemiddelde liedje van Kensington welquote:Op woensdag 28 december 2016 15:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goedkoop deuntje met waardeloos gezang.
Kan er heel slecht tegen.
Och gut, Johan V. alias de Hakkelaar komt zo weerquote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef Martinello het volgende:
Ruud komt even kijken hoe het moet.
Ow echt? Wie is dan de vrouw van Eric Corton?quote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, van Ben Houdijk, die de SR filmpjes maakt
Da's meestal een donkere dame, maar nu eigenlijk geen ideequote:Op woensdag 28 december 2016 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Wie is dan de vrouw van Eric Corton?
quote:Op woensdag 28 december 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De op 1 na beste BG in de lijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nights on broadwayquote:Op woensdag 28 december 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De op 1 na beste BG in de lijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Het klonk even als Mika - Grace Kelly. Maar dit mag ook.
Wordsquote:
Die moet volgend jaar op primetime.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die blonde van afgelopen nacht.![]()
die is al geweestquote:
Dat ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goede omschrijving van het gemiddelde liedje van Kensington wel
Ik ga eens zoeken.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's meestal een donkere dame, maar nu eigenlijk geen idee
quote:Op woensdag 28 december 2016 15:57 schreef Max23 het volgende:
964 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers
doedezemaar heeft 200 lijstjes ingestuurdquote:Op woensdag 28 december 2016 15:57 schreef peaceman het volgende:
alle nummers van Bee gees gestegen trouwens... opvallend.
Ah, toch nog steeds?quote:Op woensdag 28 december 2016 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
Diana Sno is de vrouw van Eric Corton:
[ afbeelding ]
Dat is de zoon van mijn Klassieke Talen leraar op de middelbarequote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, van Ben Houdijk, die de SR filmpjes maakt
Even checken of Barry nog leeft.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:57 schreef peaceman het volgende:
alle nummers van Bee gees gestegen trouwens... opvallend.
even stiekem gekeken, GENOT iddquote:
Marisa Heutink mag absoluut terugkeren. Eén keer kunnen horen en die springt er echt positief uit in het team, echt sfeermaker. Aanwinst.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die blonde van afgelopen nacht.![]()
Die is gewoon bijna 10 jaar getrouwd geweest met Giel Beelenquote:Op woensdag 28 december 2016 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Marisa Heutink mag absoluut terugkeren. Eén keer kunnen horen en die springt er echt positief uit in het team, echt sfeermaker. Aanwinst.
Tsss macklemore vind ik best leuk en nog wel meer. Maar het meeste staat daarvan staat niet in deze lijstquote:Op woensdag 28 december 2016 16:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is er 1 nummer van de afgelopen 5 jaar die je wel leuk vindt
Gadverdamme.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is gewoon bijna 10 jaar getrouwd geweest met Giel Beelen
Pokémon Go hypequote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef CaseJunky het volgende:
Valt mij trouwens op dat er vorig jaar zo'n heisa werd gemaakt over ; Jason Paige - gotta catch em all, terwijl die nu dus gewoon ruim 1400 plaatsen gestegen is in de lijst.
Wel apart, zegt toch iets over de inhoud van de stunt die ze toen hebben gedaan.
Marisa is ook leuk ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Marisa Heutink mag absoluut terugkeren. Eén keer kunnen horen en die springt er echt positief uit in het team, echt sfeermaker. Aanwinst.
Die gaat volgend jaar de Top 100 in.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef CaseJunky het volgende:
Valt mij trouwens op dat er vorig jaar zo'n heisa werd gemaakt over ; Jason Paige - gotta catch em all, terwijl die nu dus gewoon ruim 1400 plaatsen gestegen is in de lijst.
Wel apart, zegt toch iets over de inhoud van de stunt die ze toen hebben gedaan.
Hij schijnt Matijn te heten, zonder r. Foutje van papa waarschijnlijk.quote:
watquote:Op woensdag 28 december 2016 16:02 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt Matijn te heten, zonder r. Foutje van papa waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef CaseJunky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |