Die is gewoon bijna 10 jaar getrouwd geweest met Giel Beelenquote:Op woensdag 28 december 2016 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Marisa Heutink mag absoluut terugkeren. Eén keer kunnen horen en die springt er echt positief uit in het team, echt sfeermaker. Aanwinst.
Tsss macklemore vind ik best leuk en nog wel meer. Maar het meeste staat daarvan staat niet in deze lijstquote:Op woensdag 28 december 2016 16:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is er 1 nummer van de afgelopen 5 jaar die je wel leuk vindt
Gadverdamme.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is gewoon bijna 10 jaar getrouwd geweest met Giel Beelen
Pokémon Go hypequote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef CaseJunky het volgende:
Valt mij trouwens op dat er vorig jaar zo'n heisa werd gemaakt over ; Jason Paige - gotta catch em all, terwijl die nu dus gewoon ruim 1400 plaatsen gestegen is in de lijst.
Wel apart, zegt toch iets over de inhoud van de stunt die ze toen hebben gedaan.
Marisa is ook leuk ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Marisa Heutink mag absoluut terugkeren. Eén keer kunnen horen en die springt er echt positief uit in het team, echt sfeermaker. Aanwinst.
Die gaat volgend jaar de Top 100 in.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef CaseJunky het volgende:
Valt mij trouwens op dat er vorig jaar zo'n heisa werd gemaakt over ; Jason Paige - gotta catch em all, terwijl die nu dus gewoon ruim 1400 plaatsen gestegen is in de lijst.
Wel apart, zegt toch iets over de inhoud van de stunt die ze toen hebben gedaan.
Hij schijnt Matijn te heten, zonder r. Foutje van papa waarschijnlijk.quote:
watquote:Op woensdag 28 december 2016 16:02 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt Matijn te heten, zonder r. Foutje van papa waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef CaseJunky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |