had natuurlijk liever zelf gespeeldquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
zo aids vind je ze dus niet als je dat toelaat
bazendingquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
ik heb een 3ds maar doe er nooit wat mee
mario is nooit kutquote:
!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef Typisch het volgende:
kinderen in het ov zijn echt pure aids
op welke leeftijd wil je zelf kinderenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
had natuurlijk liever zelf gespeeld
daar vooraf een leeftijd aan plakkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op welke leeftijd wil je zelf kinderen
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je 27 bent, klopt dat?quote:
picsquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van mij is ook nog eens fel groen
Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je 27 bent, klopt dat?
omdat ik nog steeds niet een spel heb gekocht en er gewoon niet aan denkquote:
lijkt me logischquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar vooraf een leeftijd aan plakken![]()
jij dan?quote:
Tja, wat wordt er bedoeld met een typje?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh God nee geen Amsterdammer. Gewoon Utrecht, al ben ik eigenlijk niet echt een typje. Denk ik.
Randstadtypje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Tja, wat wordt er bedoeld met een typje?
ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Tja, wat wordt er bedoeld met een typje?
Nijmegen>Arnhem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Utrecht valt nog mee ja
het is maar 40 minuten met de trein van Utrecht CS naar Arnhem CS he
zo ver is het dus niet
nohquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je 27 bent, klopt dat?
WALGELIJKquote:
oh bijna goedquote:
van waar?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudt, ben niet voor niets import.
Waar kom je zelf vandaan? Heb zelf niet veel met of tegen één van beide steden maar weet dat je een Arnhemmer zo goed trollt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
eens wel ja
arnhems is matig accentje
zie UIquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Waar kom je zelf vandaan? Heb zelf niet veel met of tegen één van beide steden maar weet dat je een Arnhemmer zo goed trollt.
en als je dan nog steeds geen geschikte moeder hebt gevonden? of nog pauperig moet leven?quote:
gewoon weer stoppen danquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, spijt dat ik weer ben begonnen met roken.
Hmm, wij hebben binnen zes uur na stoppen ruzie met elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon weer stoppen dan
nooit moeite mee gelukkig
ja en dan zet je ff een paar dagen door en kan je kind gewoon een gezonde jeugd hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef Myrr het volgende:
Na zeven uur beseffen we ons dan dat het door het gebrek aan nicotine komt.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef Myrr het volgende:
kan ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:52 schreef Myrr het volgende:
Heb chocoladepoeder, slagroom, likeur 43, maar geen melk. Alleen Nutrilon...
njah nicotine is gewoon fucking lekker omdat het drugs is, maar die shit zelf is wel fucking goor jaquote:
Je bent zelf triest man kleutertje.quote:
Volgende zwangerschap stop ik weer en dan ga ik elke peuk die mijn vriend het huis in brengt breken, opdat hij deze keer ook stopt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en dan zet je ff een paar dagen door en kan je kind gewoon een gezonde jeugd hebben
hoe schrap je zoiets op je paspoort?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel. Heb meteen mijn geboorteplaats op mijn paspoort geschrapt
waarom doe je dat nu niet?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent zelf triest man kleutertje.
[..]
Volgende zwangerschap stop ik weer en dan ga ik elke peuk die mijn vriend het huis in brengt breken, opdat hij deze keer ook stopt.
o dat is faktap..quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm, wij hebben binnen zes uur na stoppen ruzie met elkaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ingelogt op pc, kan er verder echter geen patat van maken.
lolquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef Myrr het volgende:
Met een priem of een mes. Een ronde vijl wil ook wel helpen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe schrap je zoiets op je paspoort?
Zou kunnen. Maar het feit dat je na een paar uur al ruzie krijgt als je geen peukje kan roken is toch gewoon triest?quote:
Remqo ook hoor. Die schat je zo 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:52 schreef Drug het volgende:
[..]
klopt man maar ik ben gezegend met jeugdigheid
nog nooit drugs gebruikt naast alcoholquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
[..]
njah nicotine is gewoon fucking lekker omdat het drugs is, maar die shit zelf is wel fucking goor ja![]()
Jij als Zuid-Rotterdammer moet begrijpen dat mensen een temperament kunnen hebben. Verder is dat hoe verslaving werkt, sad but true.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het feit dat je na een paar uur al ruzie krijgt als je geen peukje kan roken is toch gewoon triest?
dan heb je dus wel drugs gebruiktquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit drugs gebruikt naast alcohol
freaking junkiesquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het feit dat je na een paar uur al ruzie krijgt als je geen peukje kan roken is toch gewoon triest?
zeg toch naast alcoholquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan heb je dus wel drugs gebruikt
Gewoon, met typexquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe schrap je zoiets op je paspoort?
Temperament vind ik vaak een slecht excuus voor jezelf niet kunnen gedragen. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij als Zuid-Rotterdammer moet begrijpen dat mensen een temperament kunnen hebben. Verder is dat hoe verslaving werkt, sad but true.
ik had gisteren van tien tot twaalf uur (snachts) geslapen en het leek toen wel alsof ik een hele nacht had geslapen maar toen moest ik dus nog een hele nachtquote:
wist niet hoe ik het anders moest zeggen okequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vandaag geen vlees gegeten
alleen biefstuk
~ supersof
Dan trouw ik met flippiequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
en als je dan nog steeds geen geschikte moeder hebt gevonden? of nog pauperig moet leven?
Zonde. Goeie biefstuk is altijd +1.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
heb trouwens nog nooit biefstuk gegeten
wuuuuttquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
Watquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |