Remqo ook hoor. Die schat je zo 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:52 schreef Drug het volgende:
[..]
klopt man maar ik ben gezegend met jeugdigheid
nog nooit drugs gebruikt naast alcoholquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
[..]
njah nicotine is gewoon fucking lekker omdat het drugs is, maar die shit zelf is wel fucking goor ja![]()
Jij als Zuid-Rotterdammer moet begrijpen dat mensen een temperament kunnen hebben. Verder is dat hoe verslaving werkt, sad but true.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het feit dat je na een paar uur al ruzie krijgt als je geen peukje kan roken is toch gewoon triest?
dan heb je dus wel drugs gebruiktquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit drugs gebruikt naast alcohol
freaking junkiesquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het feit dat je na een paar uur al ruzie krijgt als je geen peukje kan roken is toch gewoon triest?
zeg toch naast alcoholquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan heb je dus wel drugs gebruikt
Gewoon, met typexquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe schrap je zoiets op je paspoort?
Temperament vind ik vaak een slecht excuus voor jezelf niet kunnen gedragen. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij als Zuid-Rotterdammer moet begrijpen dat mensen een temperament kunnen hebben. Verder is dat hoe verslaving werkt, sad but true.
ik had gisteren van tien tot twaalf uur (snachts) geslapen en het leek toen wel alsof ik een hele nacht had geslapen maar toen moest ik dus nog een hele nachtquote:
wist niet hoe ik het anders moest zeggen okequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vandaag geen vlees gegeten
alleen biefstuk
~ supersof
Dan trouw ik met flippiequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
en als je dan nog steeds geen geschikte moeder hebt gevonden? of nog pauperig moet leven?
Zonde. Goeie biefstuk is altijd +1.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
heb trouwens nog nooit biefstuk gegeten
wuuuuttquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
Watquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |