In as opgegaan?quote:
Ken je No Bravery van het 1e album, dat is echt prachtig.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef Bugno het volgende:
Ik vind dit best goed eigenlijk...Bosnie-held
Partypooperquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dat verhaal al zo vaak verteld, zoek maar ergens terug bij eerdere edities...
Vertellen nouquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dat verhaal al zo vaak verteld, zoek maar ergens terug bij eerdere edities...
House Of Fun van Madnessquote:
Er zijn best mannelijke fans van Blunt hoor, stiekem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef Sfeermaker het volgende:
zijn er mannen die gestemd hebben op dit nummer? dat kan bijna niet....
Dat sta ik op uit mn kist en sla degene die de muziek heeft bepaaldquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje.
Dat moeten ze bij mij niet flikken, dan kom ik spoken.
Ja, ik heb dat album best veel geluisterdquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ken je No Bravery van het 1e album, dat is echt prachtig.
Bij een oom van me draaiden ze Blofquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dit nou.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik was een tijdje terug bij een begrafenis van een jong meisje werd er Gordon gedraaid. Hoe verzin je tquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat sta ik op uit mn kist en sla degene die de muziek heeft bepaald
Die wil ik wel weer eens live zien, feestje.quote:
En wat deed je oom?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij een oom van me draaiden ze Blof
Je heet Götte van de achternaam?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij een oom van me draaiden ze Blof
Is wel de ultieme kutheid iddquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef livelink het volgende:
Toch komt zijn stem nog het beste tot zijn recht bij dit nummer. Vind ik dan.
Hoorde je iemand omdraaien in de kist?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij een begrafenis van een jong meisje werd er Gordon gedraaid. Hoe verzin je t
Als je A zegt moet je ook nus zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef just me het volgende:
[..]als je a zegt moet je ook b zeggen
Ik had liever gehad dat zijn stem helemaal niet tot zijn recht kwam, dan had ie niet in de lijst gestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef livelink het volgende:
Toch komt zijn stem nog het beste tot zijn recht bij dit nummer. Vind ik dan.
Gordon is ook een beetje een klein meisje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij een begrafenis van een jong meisje werd er Gordon gedraaid. Hoe verzin je t
Maar dan was ie ook niet zo grappig op twitterquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat zijn stem helemaal niet tot zijn recht kwam, dan had ie niet in de lijst gestaan.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die wil ik wel weer eens live zien, feestje.
bij mijn stiefmoeder city to city.....quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er ook een bonuskaart waardoor platen heel erg dalen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou leuk zijn als James Blunt volgend jaar overlijdt net voordat de stemweek opent.
Heb ze in 2012 gezien, was leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
we hebben ze dit jaar op Dauwpop gezien, was grote teleurstelling. In 2009 hadden we ze ook gezien en dat was echt een feestje.
Wel een mobiel afgaan:quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoorde je iemand omdraaien in de kist?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een mobiel afgaan:
"Ik bel je zomaar even op"
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou leuk zijn als James Blunt volgend jaar overlijdt net voordat de stemweek opent.
Had dan opgelet voorgaande keren.quote:
VerDOMME.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een mobiel afgaan:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook nus zeggen
Misschien dat hij iemand vermoordt en in de cel komt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er ook een bonuskaart waardoor platen heel erg dalen?
gofferquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een mobiel afgaan:
Kutste verhaal ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had dan opgelet voorgaande keren.
Ik dacht dat iedereen het wel kende inmiddels.
Ik vertel het nog wel een keer, nu even niet wegens andere bezigheden.
Wrs is het een owja erlebnis. Maar ik hou het van je tegoed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had dan opgelet voorgaande keren.
Ik dacht dat iedereen het wel kende inmiddels.
Ik vertel het nog wel een keer, nu even niet wegens andere bezigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |