Ik ben het met je eens. Zoveel gemaakt, maar dan is ook niet alles goed..quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga effe vervelend doen en roepen dat deze echt wel een paar 100 te hoog staat. Zal voor veel van Bowie en Prins gelden helaas.
Ja ik word er wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uccie vindt dit een mooi liedje.
Welke rug?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:21 schreef Isorden het volgende:
Volgend uur is heel fijn, behalve die back to back borsato
Tja, dat is gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:21 schreef Isorden het volgende:
Volgend uur is heel fijn, behalve die back to back borsato
Portishead komt he. Portishead...laat dit even tot je doordringenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik haak even af voor de rest van het uur, het is allemaal niet veel.
Ze deden dit jaar veel nieuw werk, daar begonnen ze mee. Pas laatste half uur/drie kwartier ouder werk. Dat is niet zo geschikt op een festival. Niet eens begonnen met One Step Beyond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ze in 2012 gezien, was leuk.
das de enige om voor te blijvenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Portishead komt he. Portishead...laat dit even tot je doordringen
Ja, dat heb ik dus nooit begrepen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:22 schreef Bugno het volgende:
Ik haak even af voor de rest van het uur, het is allemaal niet veel.
Engelstalige Bløf toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een raar liedje. December duurt namelijk elk jaar even lang.
Mee eens. Dat vind ik eigenlijk elk jaar als iemand zijn dodenbonus opstrijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga effe vervelend doen en roepen dat deze echt wel een paar 100 te hoog staat. Zal voor veel van Bowie en Prins gelden helaas.
Nee dat zijn schoenen in Madrid ofzo.quote:
Daarom combineerde holiday in spain zeker zo goed?quote:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus nooit begrepen.
Niet voor George Michael.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Coldplay zong ook al over december dat lang duurt, volgens mij duurt het gewoon 31 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |