quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry, mijn brein is niet voldoende toereikend om te begrijpen wat je bedoelt.
Ja, maar dat komt maar zelden voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij is pas en 10/10 als hij trouw is, en dan is het wel weer leuk.
met andere vrouwenquote:
Niels is meer van harige mannenkonten hoor.quote:
Op een goede dag welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh en cholio ik ben geen 2,5 hoorrrrr
waarom vraag je ons dat te doen danquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
zelf ben ik niet zo oppervlakkig om schoonheid met een cijfer te raten
Nah, er lopen echt wel zat trouwe kerels rond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt maar zelden voor
[..]
met andere vrouwen
omdat ze begerig naar hem staren?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt maar zelden voor
[..]
met andere vrouwen
Oh ja leuk ons eerst in de val lokken en dan zoiets zeggen om ons na te trappen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
omdat ze proberen hem af te pakkenquote:
Heb echt minderwaardigheidscomplex nuquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
Echt hoeren ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze proberen hem af te pakken
hehehehe nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hoeren ja.Maarja, kijken mag, joe. Loopt toch met mij. Bye bitch. Bekijk de achterkant ook maar want zijn kont is echt kapot aan.
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ben so hyped om lekker swole opgepompt manlet te worden
Echt zo geil als een man net zo breed als lang is tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ben so hyped om lekker swole opgepompt manlet te worden
Dit, alleen gaan sommige kerels zelfs vreemd met een natte plantenpot als ze de kans krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijn
sommige zullen gewoon altijd blijven proberenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijn
wilde net pics dm'enquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige zullen gewoon altijd blijven proberen
Wow Dima pik je dit? Zou een mail sturen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaal
Daar ging z'n laatste beetje zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaal
Dat heb je dan snel genoeg door toch. Tenzij je elkaar maar een paar keer in de week ziet, bij samenwonen is het echt in bochten wringen wil je dat succesvol lang volhouden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige zullen gewoon altijd blijven proberen
Iemand moet het zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ging z'n laatste beetje zelfvertrouwen
wijven zijn ook smerige echt hoeren hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt minderwaardigheidscomplex nu
naar de suicidehotline ?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow Dima pik je dit? Zou een mail sturen.
Heb je een knap nichtje?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijven zijn ook smerige hoeren hoor
ik liep keertje met met mn nichtje op schiphol
echt zoveel meisjes keken naar me toenwas echt significant verschil als ik in mn eentje loop
Het is die Rotterdamse directheid he?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Iemand moet het zeggen
Ja je hebt het vast door, maar alsnog irritant toch. Bedoel niet vreemd gaan zelf, maar gewoon dat die wijven aandacht van je vent vragenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb je dan snel genoeg door toch. Tenzij je elkaar maar een paar keer in de week ziet, bij samenwonen is het echt in bochten wringen wil je dat succesvol lang volhouden.
Voor jezelf? Ja dat ook.quote:
gewoon baf voor zijn bakkesquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is die Rotterdamse directheid he?
Nee jij doet niet aan cijfers dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef Drug het volgende:
oke volgende vraag: voor ons wat is jullie target schoonheid?
?/10
Te laatquote:
zelfdequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef Drug het volgende:
oke volgende vraag: voor ons wat is jullie target schoonheid?
?/10
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je hebt het vast door, maar alsnog irritant toch. Bedoel niet vreemd gaan zelf, maar gewoon dat die wijven aandacht van je vent vragen
meer uit beperkingen van mogelijkheden dan uit kansenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
ik kan wel voorspellen dat ik nooit zal vreemdgaan
Lekker veilig als je forever alone bent Drug.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
ik kan wel voorspellen dat ik nooit zal vreemdgaan
Godverdommequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef Drug het volgende:
niemand wil überhaupt relatie met mij dus jah
Krijg een banquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meer uit beperkingen van mogelijkheden dan uit kansen
Dat is leuk toch, als ze dat tegen je zeggen achteraf. Als ze vervolgens met hem in contact proberen te komen op een verkeerde manier niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.
Echt, ik maak me daar 0 druk om.
doodsverwensingen zijn niet zo gewenst hierquote:
Is goed voor je reputatie als badboyquote:
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet zo gewenst hier
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is leuk toch, als ze dat tegen je zeggen achteraf. Als ze vervolgens met hem in contact proberen te komen op een verkeerde manier niet meer natuurlijk
pfff looks maakt alles zoveel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.
Echt, ik maak me daar 0 druk om.
karakter telt meer, maar goed, dat mis je ook alquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pfff looks maakt alles zoveel makkelijker
De zanger van Counting Crows?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer wel
Nou dan doet hij het wel goed. Kunnen sommigen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.
godverdommequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
karakter telt meer, maar goed, dat mis je ook al
Laat me gewoon met rustquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer wel
Uitstraling vooral... Zie vaak zat mooie jongens lopen, maar ik 'zie' ze niet, door walgelijke uitstraling.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pfff looks maakt alles zoveel makkelijker
da's die mentaliteitquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.
Ben liever een ananas dan een aardappel, maarja, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik deed gewoon laaghartig tegen jou, dat spijt me, ik betreur mijn gedrag
ooooh ja... godkk ben zo lang weggeweest, verwarde je met een collegaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben liever een ananas dan een aardappel, maarja, het is je vergeven.
Gewoon vaak genoeg dreigen dat ik ons kind meeneem naar Nieuw - Zeeland als hij vreemd gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan doet hij het wel goed. Kunnen sommigen nog wat van leren.
cameltoe?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
Is het raar als ik morgen mijn sportbroek aan doe als een normale broek
hij zit zo lekker
Zou zelf nooit doen denk ik, maar als anderen het doen vind ik het niet raar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
hij zit zo lekker
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon vaak genoeg dreigen dat ik ons kind meeneem naar Nieuw - Zeeland als hij vreemd gaat.
Nee grapje, maar zijn moeder zou hem denk ik wel castreren als 'ie dat doet.
mijn vrouw zou me de rust niet aan willen doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengen
Hoe oud waren jullie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengen
nee is cutequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
hij zit zo lekker
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw zou me de rust niet aan willen doen
Definieer walgelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling vooral... Zie vaak zat mooie jongens lopen, maar ik 'zie' ze niet, door walgelijke uitstraling.
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komtquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
Je uiterlijk bepaalt wel een groot deel van je uitstraling imo.
Je hebt mooie bescheiden mensen en mooie mensen die er bij lopen als van die perfect getrimde baardmensen, leren jasje, type Waylon. Echt, nee. Al kan Waylon wel mad wijven krijgen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou zelf nooit doen denk ik, maar als anderen het doen vind ik het niet raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtigOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
mwah, tenzij je echt een gedrocht bent kun je met een beetje swagger overal komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
Wow ben je in het echt een heel ander persoon dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow ben je in het echt een heel ander persoon dan?
hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef Myrr het volgende:
Werd laatst echt wild van een gast uit een film. Echt een uber autist ook. The accountant. Migado.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]Ziet er koud uit wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtig
oke ik geef het opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtig
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik geef het op
zelf met xtc in mn mik ben ik nog steeds zo suf als een zombie
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humor
die heb ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessin
Kende heel die gast nietquote:
Met deze houding gaat het nooit lukken he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik geef het op
zelfs met xtc in mn mik ben ik nog steeds zo suf als een zombie
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessin
Is bij jou niet helemaal gelukt hèquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humor
jawel joh, je kent hem welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kende heel die gast niet
Maar hoe hij keihard aan het rekenen was, en dat hele awkward gedoe van hem. Sheeeeiiiiiittttt.
weet je wie ook zegt dat ie sjans heeft?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een verrassingquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met deze houding gaat het nooit lukken he.
pfff wellesquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is bij jou niet helemaal gelukt hè
Wist niet dat je vrouw doof én blind isquote:
ja hoe had ik anders een kind kunnen hebben hequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat je vrouw doof én blind is
Nu pas een hoofd bij die naam.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel joh, je kent hem wel
Ben Affleck - IMDb
Hoezo?quote:
Maar wat gaat Dima hier van leren?quote:
Die zijn juist luchtig toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo?
Is een sport broek dus zal wel warm zijn denk ik
Toen ik nog een piepertje was, zag ik jullie wel tussen de bloemkolenvelden lopenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hoe had ik anders een kind kunnen hebben he
ik heb wel een andere soort bruine/beige jasquote:
parka?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel een andere soort bruine/beige jas
nee, een gewonequote:
Daar gaat geen vat teer tegenop.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verrot hout is moeilijk te bewerken he
Ja zou best kunnenquote:
blaasontsteking incomming in 3...2...1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen
even naar buiten nu om te voelen
Kan ook door TARDIS. komen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blaasontsteking incomming in 3...2...1
Doe niet zo bejaard aub.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:57 schreef Myrr het volgende:
Ik wil m'n kind gaan dragen in draagdoeken, want dat is leuk, maar wil er niet uitzien als een hippie. Problem.
Werk aan je uitstraling en als je treinmeisje ziet, gewoon aanspreken en begin een babbeltje zonder wanhopig over te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb veel van geleerd
heb het meest aan die post gehad in al die jaren fok
Hahahaha, ik zou echt stuk gaan als je zo thuis zou komen. Is toch leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
Heb je in de kou gelopen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil je mijn stoma even aangeven?
Dat doe je toch niet als man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
nee was niet zo koudquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en sowieso, ik ded heel stoer "ik ga geen luiers doen" ik ben man bla blaquote:
Jammer alleen dat dit gevoel na een paar maanden weer weg is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en sowieso, ik ded heel stoer "ik ga geen luiers doen" ik ben man bla bla
Ik stond zijn eerste luier te doen en koesterde elk moment dat hij tegen me aan lag... jongen, je weet niet wat je overkomt, serieus
moa bij mij niet hoor, ik heb hem nog steeds graag op schoot, hij is nu 6quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dit gevoel na een paar maanden weer weg is.
Heb het over de luiers ei.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa bij mij niet hoor, ik heb hem nog steeds graag op schoot, hij is nu 6
alleen zeg ik dat niet hardop op fok want tja....
Ha die Hansquote:
alleen als je er 1 op eetquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:02 schreef Remqo het volgende:
Oh ja, wie lokquote me even morgen, dat ik ook toiletblokjes moet halen, die vergeet ik steeds met boodschappen doen.
Zodat hij later wat makkelijker het wereldrecord paalzitten kan verbreken?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa bij mij niet hoor, ik heb hem nog steeds graag op schoot, hij is nu 6
alleen zeg ik dat niet hardop op fok want tja....
echt fok hequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat hij later wat makkelijker het wereldrecord paalzitten kan verbreken?
hoe oud zijn de kinders nu?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
Daar zit wel wat in, dan is m'n drolletje meteen schoon voordat ik hem doorspoelquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alleen als je er 1 op eet
Ah, na paar maanden al geen ervaring meer met nachten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow... nou maanden gedaan hoor... maar idd de lol gaat er wel vanaf, zeker 's nachts
Dat geloof ik wel maar zo'n draagdoek gaat mij wat te ver.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en sowieso, ik ded heel stoer "ik ga geen luiers doen" ik ben man bla bla
Ik stond zijn eerste luier te doen en koesterde elk moment dat hij tegen me aan lag... jongen, je weet niet wat je overkomt, serieus
Ik heb je gemist Ronniequote:
Kwam wel traag op gang, maar dat dialoog tussen Ecbert en Ragnar was epischquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben ook weer bij met Vikings. Eigenlijk gebeurde er in die 4 afleveringen weinig, maar ja
Gewoon zo'n stoere. Ziet er echt super leuk uit als vaders dragen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar zo'n draagdoek gaat mij wat te ver.
die van mij.. god tering.. tot 1,5 jaar nachten wakker, alles.. ik werd gek... serieus... agressie allesquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, na paar maanden al geen ervaring meer met nachten.
wij hadden camouflage print huhuhuquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon zo'n stoere. Ziet er echt super leuk uit als vaders dragen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dit en ik kan niet eens mad zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij.. god tering.. tot 1,5 jaar nachten wakker, alles.. ik werd gek... serieus... agressie alleskostte mijn hele ziel zowat
Mja, er gebeurde eigenlijk weinig, behalve dat ze dronken waren. Ik kijk wel uit naar de volgendequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kwam wel traag op gang, maar dat dialoog tussen Ecbert en Ragnar was episch
Zou geven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er 1, 6 is hij nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak hem danquote:
Vrijheid?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
beetje van je vrijheid aan het genieten?
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagtquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je iemand beschuldigt van bestialiteit kan dit dan ook als smaad gezien worden?quote:
Geen kinderwagen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Vrouw er mee opschepen altijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Leuk hoor, zorgen dat Chai je nooit alleen laat met de baby als het zo ver komt en alles zelf doet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Mozy het volgende:
Fuck doeken ik wil dat schijtkind op mijn pens. Daar kan je mad pussy mee scoren.
Ik vond het dialoog super, Ecbert is een sluwe hufter, maar dat is Ragnar eigenlijk ook, en dan toch wederzijds respect, dat kwam er uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, er gebeurde eigenlijk weinig, behalve dat ze dronken waren. Ik kijk wel uit naar de volgende
Wat een duo zijn jullie toch ook.quote:
hebben toch van die karretjes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pas als je een hond met een bierflesje in de kont rond ziet lopenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je iemand beschuldigt van bestialiteit kan dit dan ook als smaad gezien worden?
perfect hequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een duo zijn jullie toch ook.
Vind het super chill juist (omdat hij beneden in de hal staat en niet in onze gang). Heb een doek wel, maar die is gifgroenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hadden we ook, maar wat een ondingen zijn dat zeg, dat is echt geen doen
Neequote:
las srs penisquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Mozy het volgende:
Fuck doeken ik wil dat schijtkind op mijn pens. Daar kan je mad pussy mee scoren.
haha. Ik ben 100x beter met kinderen dan Chai.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, zorgen dat Chai je nooit alleen laat met de baby als het zo ver komt en alles zelf doet.
ff uitlaten. brb. M'n pa ligt weer in het ziekenhuis kutzooi.quote:
Sterkte met je paquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff uitlaten. brb. M'n pa ligt weer in het ziekenhuis kutzooi.
ik vond kinderwagen echt een ramp, in winkels, stad en bos en strand, je loopt altijd klem met dat kreng, was er snel klaar mee... ook nooit buggy gedaan, toen hij kon lopen liep hij, niet mekkeren, lopen!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het super chill juist (omdat hij beneden in de hal staat en niet in onze gang). Heb een doek wel, maar die is gifgroendus gebruik ik alleen in huis. Veel te lang ook, maar die krengen zijn veel te duur en ik moet eerst tickets kopen voor Bali.
Ga in februari wel kijken voor een nieuwe.
ik heb vernomen dat ze open relatie hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, zorgen dat Chai je nooit alleen laat met de baby als het zo ver komt en alles zelf doet.
Mozy niet toch, en Chai wel?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat ze open relatie hebben
hoezo nietquote:
Chill toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat ze open relatie hebben
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond kinderwagen echt een ramp, in winkels, stad en bos en strand, je loopt altijd klem met dat kreng, was er snel klaar mee... ook nooit buggy gedaan, toen hij kon lopen liep hij, niet mekkeren, lopen!
Kan niks met die smaak.quote:
wauw nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
perfect heen dat al sinds de vroege jaren 90
oh ik associeer het meer met sportenquote:
Kruidvat is sowieso dramatisch volgepropt kut met alles door elkaar heen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch?
[..]
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.
ik hou daarvanquote:
Oh ik denk dat jullie er maar goed over moeten pratenquote:
Maar wel betaalbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kruidvat is sowieso dramatisch volgepropt kut met alles door elkaar heen.
rtquote:
zou jij dat chill vinden?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch?
[..]
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.
We hopen het maarquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het dialoog super, Ecbert is een sluwe hufter, maar dat is Ragnar eigenlijk ook, en dan toch wederzijds respect, dat kwam er uit.
Het gaat hierna beter worden.
dat is gewoon slimme marketingquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik associeer het meer met sporten
In de SC neem ik aan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ik denk dat jullie er maar goed over moeten praten
Ze zei van Ragnar, maar het was Aethelwulf, de zoon van Ecbertquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
We hopen het maar
Van wie was nou die Kwentrith (ofzo) ook alweer zwanger?
haha nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima. Beetje eten, beetje feunen en top 2000 luisteren
Ah ok, ja die plasscene weet ik nog wel, maar dat andere niet meer. Vandaar dat hij zo om hem bekommerde en hem verbandequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zei van Ragnar, maar het was Aethelwulf, de zoon van Ecbert
mijn jealousy zou niet kunnen handelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het lijkt me best bevrijdend als je zo in een relatie kunt staan.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn jealousy zou niet kunnen handelen
en disneyfilms hebben mij geleerd dat echt liefde gewoon 1 man en 1 vrouw is. (en de vrouw is prinses)
Aethelwulf wordt steeds in de schaduw gezet, kan ook een leuk verhaallijn opleverenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok, ja die plasscene weet ik nog wel, maar dat andere niet meer. Vandaar dat hij zo om hem bekommerde en hem verbande
cutequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn jealousy zou niet kunnen handelen
en disneyfilms hebben mij geleerd dat echt liefde gewoon 1 man en 1 vrouw is. (en de vrouw is prinses)
Als je ons wat gunt dan wel ja. Wel als wickedmen er niet is die gun ik dat niet.quote:
aha cool tootquote:
ik heb nu vakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef Drug het volgende:
ik weet nog toen ik vakantie had
goeie tijden waren dat
ik heb ook geen paint, maar ik mis het niet per sequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik mis het om Paint op m'n computer te hebben.
Stond je zo lang in de wachtquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Drug het volgende:
1 dag weer aan het werk en m'n belminuten al weer verkwist aan suicide hotline
gelukkig eind juni twee maanden vakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gaat echt pittig zijn om zo weer aan de bak te moeten.![]()
Staat toch standaard op Windows?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik mis het om Paint op m'n computer te hebben.
Verhouding van triple naar de rest is wel slecht hoor.quote:
Ach boeien, darten is toch geen sportquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verhouding van triple naar de rest is wel slecht hoor.
Apple zeker?quote:
Maar wel aardig knap.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach boeien, darten is toch geen sport
ik begin niet aan de Apple-sektequote:
Ik krijg echt aids als ik iets op Windows moet werken tegenwoordig. Alhoewel, Windows 10 is wel te doen.quote:
Z'n klok stond op zomertijdquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
WCH ineens weg maar het was al lang bedtijd geweest zie ik.
En nu maar wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Mr. Robot toch maar verwijderd. Er zijn leukere series om te kijken
Best wel ja maar we weten dat hij gulzig is.quote:
Ik heb die van mij sinds 2012 en hij begint nu wel af te takelen helaasquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef Myrr het volgende:
Moet wel zeggen dat ik m'n MacBook al vijf jaar volop in gebruik heb, er vanalles op pleur, hem amper update, er tig programma's tegelijk kunnen draaien en hij het nog steeds doet als een tierelier. Dat heb ik op Windows nog nooit voor elkaar gekregen, die hielden er na een jaar al mee op.
Volgens mij kun je ze nieuw leven in blazen voor een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die van mij sinds 2012 en hij begint nu wel af te takelen helaas
Heb je Black Mirror gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Mr. Robot toch maar verwijderd. Er zijn leukere series om te kijken
ik ga maar eens een keer met hem naar een winkelquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ze nieuw leven in blazen voor een paar honderd euro.
hey soffiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga maar eens een keer met hem naar een winkel
echt geen zin om een nieuwe te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |