quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry, mijn brein is niet voldoende toereikend om te begrijpen wat je bedoelt.
Ja, maar dat komt maar zelden voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij is pas en 10/10 als hij trouw is, en dan is het wel weer leuk.
met andere vrouwenquote:
Niels is meer van harige mannenkonten hoor.quote:
Op een goede dag welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh en cholio ik ben geen 2,5 hoorrrrr
waarom vraag je ons dat te doen danquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
zelf ben ik niet zo oppervlakkig om schoonheid met een cijfer te raten
Nah, er lopen echt wel zat trouwe kerels rond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt maar zelden voor
[..]
met andere vrouwen
omdat ze begerig naar hem staren?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt maar zelden voor
[..]
met andere vrouwen
Oh ja leuk ons eerst in de val lokken en dan zoiets zeggen om ons na te trappen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
omdat ze proberen hem af te pakkenquote:
Heb echt minderwaardigheidscomplex nuquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
Echt hoeren ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze proberen hem af te pakken
hehehehe nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hoeren ja.Maarja, kijken mag, joe. Loopt toch met mij. Bye bitch. Bekijk de achterkant ook maar want zijn kont is echt kapot aan.
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ben so hyped om lekker swole opgepompt manlet te worden
Echt zo geil als een man net zo breed als lang is tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ben so hyped om lekker swole opgepompt manlet te worden
Dit, alleen gaan sommige kerels zelfs vreemd met een natte plantenpot als ze de kans krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijn
sommige zullen gewoon altijd blijven proberenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijn
wilde net pics dm'enquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige zullen gewoon altijd blijven proberen
Wow Dima pik je dit? Zou een mail sturen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaal
Daar ging z'n laatste beetje zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaal
Dat heb je dan snel genoeg door toch. Tenzij je elkaar maar een paar keer in de week ziet, bij samenwonen is het echt in bochten wringen wil je dat succesvol lang volhouden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige zullen gewoon altijd blijven proberen
Iemand moet het zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ging z'n laatste beetje zelfvertrouwen
wijven zijn ook smerige echt hoeren hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt minderwaardigheidscomplex nu
naar de suicidehotline ?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow Dima pik je dit? Zou een mail sturen.
Heb je een knap nichtje?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijven zijn ook smerige hoeren hoor
ik liep keertje met met mn nichtje op schiphol
echt zoveel meisjes keken naar me toenwas echt significant verschil als ik in mn eentje loop
Het is die Rotterdamse directheid he?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Iemand moet het zeggen
Ja je hebt het vast door, maar alsnog irritant toch. Bedoel niet vreemd gaan zelf, maar gewoon dat die wijven aandacht van je vent vragenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb je dan snel genoeg door toch. Tenzij je elkaar maar een paar keer in de week ziet, bij samenwonen is het echt in bochten wringen wil je dat succesvol lang volhouden.
Voor jezelf? Ja dat ook.quote:
gewoon baf voor zijn bakkesquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is die Rotterdamse directheid he?
Nee jij doet niet aan cijfers dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef Drug het volgende:
oke volgende vraag: voor ons wat is jullie target schoonheid?
?/10
Te laatquote:
zelfdequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef Drug het volgende:
oke volgende vraag: voor ons wat is jullie target schoonheid?
?/10
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je hebt het vast door, maar alsnog irritant toch. Bedoel niet vreemd gaan zelf, maar gewoon dat die wijven aandacht van je vent vragen
meer uit beperkingen van mogelijkheden dan uit kansenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
ik kan wel voorspellen dat ik nooit zal vreemdgaan
Lekker veilig als je forever alone bent Drug.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
ik kan wel voorspellen dat ik nooit zal vreemdgaan
Godverdommequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef Drug het volgende:
niemand wil überhaupt relatie met mij dus jah
Krijg een banquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meer uit beperkingen van mogelijkheden dan uit kansen
Dat is leuk toch, als ze dat tegen je zeggen achteraf. Als ze vervolgens met hem in contact proberen te komen op een verkeerde manier niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.
Echt, ik maak me daar 0 druk om.
doodsverwensingen zijn niet zo gewenst hierquote:
Is goed voor je reputatie als badboyquote:
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet zo gewenst hier
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is leuk toch, als ze dat tegen je zeggen achteraf. Als ze vervolgens met hem in contact proberen te komen op een verkeerde manier niet meer natuurlijk
pfff looks maakt alles zoveel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.
Echt, ik maak me daar 0 druk om.
karakter telt meer, maar goed, dat mis je ook alquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pfff looks maakt alles zoveel makkelijker
De zanger van Counting Crows?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer wel
Nou dan doet hij het wel goed. Kunnen sommigen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.
godverdommequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
karakter telt meer, maar goed, dat mis je ook al
Laat me gewoon met rustquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer wel
Uitstraling vooral... Zie vaak zat mooie jongens lopen, maar ik 'zie' ze niet, door walgelijke uitstraling.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pfff looks maakt alles zoveel makkelijker
da's die mentaliteitquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.
Ben liever een ananas dan een aardappel, maarja, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik deed gewoon laaghartig tegen jou, dat spijt me, ik betreur mijn gedrag
ooooh ja... godkk ben zo lang weggeweest, verwarde je met een collegaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben liever een ananas dan een aardappel, maarja, het is je vergeven.
Gewoon vaak genoeg dreigen dat ik ons kind meeneem naar Nieuw - Zeeland als hij vreemd gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan doet hij het wel goed. Kunnen sommigen nog wat van leren.
cameltoe?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
Is het raar als ik morgen mijn sportbroek aan doe als een normale broek
hij zit zo lekker
Zou zelf nooit doen denk ik, maar als anderen het doen vind ik het niet raar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
hij zit zo lekker
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon vaak genoeg dreigen dat ik ons kind meeneem naar Nieuw - Zeeland als hij vreemd gaat.
Nee grapje, maar zijn moeder zou hem denk ik wel castreren als 'ie dat doet.
mijn vrouw zou me de rust niet aan willen doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengen
Hoe oud waren jullie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengen
nee is cutequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
hij zit zo lekker
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw zou me de rust niet aan willen doen
Definieer walgelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling vooral... Zie vaak zat mooie jongens lopen, maar ik 'zie' ze niet, door walgelijke uitstraling.
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komtquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
Je uiterlijk bepaalt wel een groot deel van je uitstraling imo.
Je hebt mooie bescheiden mensen en mooie mensen die er bij lopen als van die perfect getrimde baardmensen, leren jasje, type Waylon. Echt, nee. Al kan Waylon wel mad wijven krijgen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou zelf nooit doen denk ik, maar als anderen het doen vind ik het niet raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtigOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
mwah, tenzij je echt een gedrocht bent kun je met een beetje swagger overal komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
Wow ben je in het echt een heel ander persoon dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow ben je in het echt een heel ander persoon dan?
hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |