Leuk hoor, zorgen dat Chai je nooit alleen laat met de baby als het zo ver komt en alles zelf doet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Mozy het volgende:
Fuck doeken ik wil dat schijtkind op mijn pens. Daar kan je mad pussy mee scoren.
Ik vond het dialoog super, Ecbert is een sluwe hufter, maar dat is Ragnar eigenlijk ook, en dan toch wederzijds respect, dat kwam er uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, er gebeurde eigenlijk weinig, behalve dat ze dronken waren. Ik kijk wel uit naar de volgende
Wat een duo zijn jullie toch ook.quote:
hebben toch van die karretjes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Pas als je een hond met een bierflesje in de kont rond ziet lopenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je iemand beschuldigt van bestialiteit kan dit dan ook als smaad gezien worden?
perfect hequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een duo zijn jullie toch ook.
Vind het super chill juist (omdat hij beneden in de hal staat en niet in onze gang). Heb een doek wel, maar die is gifgroenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hadden we ook, maar wat een ondingen zijn dat zeg, dat is echt geen doen
Neequote:
las srs penisquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Mozy het volgende:
Fuck doeken ik wil dat schijtkind op mijn pens. Daar kan je mad pussy mee scoren.
haha. Ik ben 100x beter met kinderen dan Chai.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, zorgen dat Chai je nooit alleen laat met de baby als het zo ver komt en alles zelf doet.
ff uitlaten. brb. M'n pa ligt weer in het ziekenhuis kutzooi.quote:
Sterkte met je paquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff uitlaten. brb. M'n pa ligt weer in het ziekenhuis kutzooi.
ik vond kinderwagen echt een ramp, in winkels, stad en bos en strand, je loopt altijd klem met dat kreng, was er snel klaar mee... ook nooit buggy gedaan, toen hij kon lopen liep hij, niet mekkeren, lopen!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het super chill juist (omdat hij beneden in de hal staat en niet in onze gang). Heb een doek wel, maar die is gifgroendus gebruik ik alleen in huis. Veel te lang ook, maar die krengen zijn veel te duur en ik moet eerst tickets kopen voor Bali.
Ga in februari wel kijken voor een nieuwe.
ik heb vernomen dat ze open relatie hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, zorgen dat Chai je nooit alleen laat met de baby als het zo ver komt en alles zelf doet.
Mozy niet toch, en Chai wel?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat ze open relatie hebben
hoezo nietquote:
Chill toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat ze open relatie hebben
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond kinderwagen echt een ramp, in winkels, stad en bos en strand, je loopt altijd klem met dat kreng, was er snel klaar mee... ook nooit buggy gedaan, toen hij kon lopen liep hij, niet mekkeren, lopen!
Kan niks met die smaak.quote:
wauw nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
perfect heen dat al sinds de vroege jaren 90
oh ik associeer het meer met sportenquote:
Kruidvat is sowieso dramatisch volgepropt kut met alles door elkaar heen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch?
[..]
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.
ik hou daarvanquote:
Oh ik denk dat jullie er maar goed over moeten pratenquote:
Maar wel betaalbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kruidvat is sowieso dramatisch volgepropt kut met alles door elkaar heen.
rtquote:
zou jij dat chill vinden?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch?
[..]
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.
We hopen het maarquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het dialoog super, Ecbert is een sluwe hufter, maar dat is Ragnar eigenlijk ook, en dan toch wederzijds respect, dat kwam er uit.
Het gaat hierna beter worden.
dat is gewoon slimme marketingquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik associeer het meer met sporten
In de SC neem ik aan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ik denk dat jullie er maar goed over moeten praten
Ze zei van Ragnar, maar het was Aethelwulf, de zoon van Ecbertquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
We hopen het maar
Van wie was nou die Kwentrith (ofzo) ook alweer zwanger?
haha nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima. Beetje eten, beetje feunen en top 2000 luisteren
Ah ok, ja die plasscene weet ik nog wel, maar dat andere niet meer. Vandaar dat hij zo om hem bekommerde en hem verbandequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zei van Ragnar, maar het was Aethelwulf, de zoon van Ecbert
mijn jealousy zou niet kunnen handelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het lijkt me best bevrijdend als je zo in een relatie kunt staan.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn jealousy zou niet kunnen handelen
en disneyfilms hebben mij geleerd dat echt liefde gewoon 1 man en 1 vrouw is. (en de vrouw is prinses)
Aethelwulf wordt steeds in de schaduw gezet, kan ook een leuk verhaallijn opleverenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok, ja die plasscene weet ik nog wel, maar dat andere niet meer. Vandaar dat hij zo om hem bekommerde en hem verbande
cutequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn jealousy zou niet kunnen handelen
en disneyfilms hebben mij geleerd dat echt liefde gewoon 1 man en 1 vrouw is. (en de vrouw is prinses)
Als je ons wat gunt dan wel ja. Wel als wickedmen er niet is die gun ik dat niet.quote:
aha cool tootquote:
ik heb nu vakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef Drug het volgende:
ik weet nog toen ik vakantie had
goeie tijden waren dat
ik heb ook geen paint, maar ik mis het niet per sequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik mis het om Paint op m'n computer te hebben.
Stond je zo lang in de wachtquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Drug het volgende:
1 dag weer aan het werk en m'n belminuten al weer verkwist aan suicide hotline
gelukkig eind juni twee maanden vakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gaat echt pittig zijn om zo weer aan de bak te moeten.![]()
Staat toch standaard op Windows?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik mis het om Paint op m'n computer te hebben.
Verhouding van triple naar de rest is wel slecht hoor.quote:
Ach boeien, darten is toch geen sportquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verhouding van triple naar de rest is wel slecht hoor.
Apple zeker?quote:
Maar wel aardig knap.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach boeien, darten is toch geen sport
ik begin niet aan de Apple-sektequote:
Ik krijg echt aids als ik iets op Windows moet werken tegenwoordig. Alhoewel, Windows 10 is wel te doen.quote:
Z'n klok stond op zomertijdquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
WCH ineens weg maar het was al lang bedtijd geweest zie ik.
En nu maar wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Mr. Robot toch maar verwijderd. Er zijn leukere series om te kijken
Best wel ja maar we weten dat hij gulzig is.quote:
Ik heb die van mij sinds 2012 en hij begint nu wel af te takelen helaasquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef Myrr het volgende:
Moet wel zeggen dat ik m'n MacBook al vijf jaar volop in gebruik heb, er vanalles op pleur, hem amper update, er tig programma's tegelijk kunnen draaien en hij het nog steeds doet als een tierelier. Dat heb ik op Windows nog nooit voor elkaar gekregen, die hielden er na een jaar al mee op.
Volgens mij kun je ze nieuw leven in blazen voor een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die van mij sinds 2012 en hij begint nu wel af te takelen helaas
Heb je Black Mirror gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Mr. Robot toch maar verwijderd. Er zijn leukere series om te kijken
ik ga maar eens een keer met hem naar een winkelquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ze nieuw leven in blazen voor een paar honderd euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |