Vorig jaar zelfs op 4. En ik had ergens gelezen vanmiddag (toen ik eigenlijk wat anders zocht) dat hij toen bij vrouwen op 2 stond, maar bij mannen zelfs nog op 8.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Vooral vrouwen want Claudia de Breij komt niet zomaar op plek zeven.
Hier had ook Oceaan kunnen staan...maar helaas hebben we dat geluk dan niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook An Ocean Between the Waves kunenn staan
ik las ooit een artikel waarin werd gesteld dat Barry in de jaren 70 zoveel testosteron had dat zijn broertjes er kalend van werdenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal door BarryGod. Voor meer leuke Barry feitjes verwijs ik je door naar Doedezemaar
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik las ooit een artikel waarin werd gesteld dat Barry in de jaren 70 zoveel testosteron had dat zijn broertjes er kalend van werden
Disappearing.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook An Ocean Between the Waves kunenn staan
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dit kan ik, als je goed luistert en me het voordeel van de twijfel geeft, een beetje tokkelen op mijn gitaar.
Zelfde lessen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef richolio het volgende:
Ja, mooi. Dit was één van de eerste nummers die ik een beetje kon op de gitaar (lees: heel slecht).
Die had er ook gewoon niet in kunnen staanquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier had ook Oceaan kunnen staan...maar helaas hebben we dat geluk dan niet.
Tsja, nu zijn zijn broertjes ook kalend.. denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik las ooit een artikel waarin werd gesteld dat Barry in de jaren 70 zoveel testosteron had dat zijn broertjes er kalend van werden
De broertjes Ribbquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, nu zijn zijn broertjes ook kalend.. denk ik.
Eens...maar hier ipv waar die wel staat is in elk geval de goede kant op.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die had er ook gewoon niet in kunnen staan
zo is dat!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die had er ook gewoon niet in kunnen staan
We zijn een bij de geboorte gescheiden tweeling die elkaar op FOK! weer heeft gevonden. Met Hennie Huisman erbij en alles. Was prachtige televisie.quote:
Deed je Santana?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dit kan ik, als je goed luistert en me het voordeel van de twijfel geeft, een beetje tokkelen op mijn gitaar.
Pardon? Dat liedje over schuilen? Top tien?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Vooral vrouwen want Claudia de Breij komt niet zomaar op plek zeven.
Ik prik een traantje weg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zijn een bij de geboorte gescheiden tweeling die elkaar op FOK! weer heeft gevonden. Met Hennie Huisman erbij en alles. Was prachtige televisie.
Ik zou Carlos op dit moment meer kans geven.quote:
Da's van Dalida, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |