Kapen vind ik minder erg, is wel enigszins irritant maar dat boeit me een stuk minder dan hunten.quote:
Maakt niet uit, we hebben het genoteerd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, dit is zowaar een acceptabel nummer van Barbara Drijfzand.
Wilde ik posten en toen kwam er geen nieuw topic.
Ja nee...dus het is een duet, datdacht ik eerst...toen bedacht ik me, misschien doet hij geen couplet...dan is het geen duet...en toen deed hij een couplet, dus het is wel een duet.quote:
Jij vindt alle meuk van tegenwoordig leuk. Normale mensen rijden hun auto spontaan de berm in als ze The Script horen.quote:
Allemaal door BarryGod. Voor meer leuke Barry feitjes verwijs ik je door naar Doedezemaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, dit is zowaar een acceptabel nummer van Barbara Drijfzand.
Wilde ik posten en toen kwam er geen nieuw topic.
Van Gigi word je misschien wel wakker straks!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is een beetje een duf half uurtje. Ik ben al moe, moet niet gaan indommelen nu.
Eentje is er al eentje teveelquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt echt geen tweede Dagoduck worden, dat vinden mensen niet leuk.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt alle meuk van tegenwoordig leuk. Normale mensen rijden hun auto spontaan de berm in als ze The Script horen.
Alle George Michael fans teleurgesteld.quote:
Slippery People ook alquote:
Zekers!!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Gigi word je misschien wel wakker straks!
People are Peoplequote:
Small People natuurlijkquote:
Spreek eens voor jezelfquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt alle meuk van tegenwoordig leuk. Normale mensen rijden hun auto spontaan de berm in als ze The Script horen.
Die zitten nu in een kastje te huilenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle George Michael fans teleurgesteld.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Hij heeft wel gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |