Microdermal.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:55 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Microwatte? Kut, ik word oud.
True, maar dan heb je ook wel echt oogkleppen op hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja als je enkel naar één rekening kijkt en niet naar maandelijkse bedragen dan zie je het probleem ook echt niet.
Omdat asielzoekers alle woningen inpikken!!11!1quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik weet niet of ik het daar wel met Tatum eens ben, over hoe onrechtvaardig het zou zijn als zij geen urgentieverklaring krijgen. Iedereen wil wel een woning. Hoezo zij eerder dan een ander?
Ziekte of zo zou ik eerder urgent vinden eigenlijk. Iig onvoorziene omstandigheden waar je zelf geen hand in hebt gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik weet niet of ik het daar wel met Tatum eens ben, over hoe onrechtvaardig het zou zijn als zij geen urgentieverklaring krijgen. Iedereen wil wel een woning. Hoezo zij eerder dan een ander?
Liever dan maar aan een asielzoeker dan aan tokkies die te vroeg een baby krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat asielzoekers alle woningen inpikken!!11!1
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef Mariposas het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel een lief stel is samen, dat is ook wel eens een verademing. Überhaupt zijn het niet van die verbitterde mensen. Alleen erg dom.
Zij is toch behoorlijk naief vind ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En ook geen klootzak van een jongen naast een naïeve meid.
En hij ook een redelijke klootzak. Lekker wiet blijven roken loserquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zij is toch behoorlijk naief vind ik.
Nee maar nu is het een lieve jongen naast een lieve naïeve meid.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zij is toch behoorlijk naief vind ik.
Ah, ik heb afgelopen afleveringen gemist.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar nu is het een lieve jongen naast een lieve naïeve meid.
Bij stellen van vorige week stonden een paar meiden echt onder de jongen.
Tja abortus was wel beter geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Man man man al die instanties die zich ermee bemoeien. Al die subsidies enzo waar deze figuren van afhankelijk zijn. Wat een domme mensen, dan krijg je al honderden euro's meer dan je nodig hebt, maak je alles op
Hij is helemaal niet lief man hoe kom je daarbij. Hij heeft woedeaanvallen, verslaafd aan drugs etcquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar nu is het een lieve jongen naast een lieve naïeve meid.
Bij stellen van vorige week stonden een paar meiden echt onder de jongen.
Hij mept d'r niet en zorgt op zijn manier toch wel voor haar, zit toch wel in het ziekenhuis bij haar ipv in de coffeeshop.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet lief man hoe kom je daarbij. Hij heeft woedeaanvallen, verslaafd aan drugs etc
Hij is echt wel geroerd door Tatums bezorgdheid en hij hecht zich aan haar. Vroeg net ook aan Tatum: 'Alles goed?' en echt niet uit beleefdheid! Maar jammer genoeg hoorde Tatum het niet en gaf ze geen antwoord. Zal wel weer een deur bij hem dichtgooien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet lief man hoe kom je daarbij. Hij heeft woedeaanvallen, verslaafd aan drugs etc
Er is niets mis met toeslagen e.d., maar ze zouden een bewindvoerder moeten hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Man man man al die instanties die zich ermee bemoeien. Al die subsidies enzo waar deze figuren van afhankelijk zijn. Wat een domme mensen, dan krijg je al honderden euro's meer dan je nodig hebt, maak je alles op
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef ook_gek het volgende:
Het is wellicht oneerlijk om uit te spreken. Maar ergens schiet de gedachte door m'n hoofd heen dat het wel eens beter zal zijn als het mis gaat. Voor haar moeder, zusjes en zich zelf.
Ik weet het, onmenselijk om te zeggen. Maar toch.....
Oke laten we het erop houden dat 'lief' een wat rekbaar begrip is.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:06 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hij mept d'r niet en zorgt op zijn manier toch wel voor haar.
Nee, niet mee eens. Volgens mij is dit echt wel een mooie familie mits ze de juiste hulp krijgen. Ik heb wel eens ergere situaties/relaties gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef ook_gek het volgende:
Het is wellicht oneerlijk om uit te spreken. Maar ergens schiet de gedachte door m'n hoofd heen dat het wel eens beter zal zijn als het mis gaat. Voor haar moeder, zusjes en zich zelf.
Ik weet het, onmenselijk om te zeggen. Maar toch.....
Ik denk dat je gelijk hebt, het is een toppertje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hij is echt wel geroerd door Tatums bezorgdheid en hij hecht zich aan haar. Vroeg net ook aan Tatum: 'Alles goed?' en echt niet uit beleefdheid! Maar jammer genoeg hoorde Tatum het niet en gaf ze geen antwoord. Zal wel weer een deur bij hem dichtgooien.
Dat viel mij ook meteen op!quote:
Wel als je 500 euro per maand aan drugs en blikjes energy kunt uitgevenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er is niets mis met toeslagen e.d., maar ze zouden een bewindvoerder moeten hebben.
Geen geld voor. Ook daarvoor: props. Geen geld? Niet kopen. Ook daar genoeg stellen die dat op afbetaling kopen en daarmee in de problemen komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Serieus ze hadden nog steeds geen kinderwagen gefikst?
Nee, want in plaats van sparen kun je beter blikken redbull leegdrinken en rokenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Geen geld voor. Ook daarvoor: props. Geen geld? Niet kopen. Ook daar genoeg stellen die dat op afbetaling kopen en daarmee in de problemen komen.
Allemaal een leer achterstand, niet al te slim om zacht te zeggen en allemaal afhankelijk van instanties en toeslagen. Je kan er op wachten dat de 2ling ook het zelfde lot tegemoed zullen gaan....quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Volgens mij is dit echt wel een mooie familie mits ze de juiste hulp krijgen. Ik heb wel eens ergere situaties/relaties gezien.
En die kansloze ouders krijgen ook nog eens vaak veel kinderen. Zielig ja, en nadelig voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Vers uit de kut en nu al 10-0 achter in het leven. Arme kinders.
Ondanks het tokkie gehalte zijn ze wel leuk samen ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef Lov1 het volgende:
Och wat kijken ze trots. Ik vind dit een leuk stel
Eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En die kansloze ouders krijgen ook nog eens vaak veel kinderen. Zielig ja, en nadelig voor de maatschappij.
Ach vind dat debiele gepraat met verkleinwoordjes ook niets.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:13 schreef Negentiendertig het volgende:
"Nou motte we weer nieuwe kleren aan, pik"
-Moeder tegen d'r 3-maanden oude zoon.
Ach zo blijf ik aan het werk in het speciaal onderwijs..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En die kansloze ouders krijgen ook nog eens vaak veel kinderen. Zielig ja, en nadelig voor de maatschappij.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:14 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ach zo blijf ik aan het werk in het speciaal onderwijs..
De televisie zal wel aanstaan denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Broers en zussen allemaal weer apatisch op de bank.
Lekker SBS kijken en Netflixen, genieten van de bijstand <3quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Broers en zussen allemaal weer apatisch op de bank.
Ja!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind haar op sonja bakker lijken ook qua manier van praten haha.
hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:13 schreef Negentiendertig het volgende:
"Nou motte we weer nieuwe kleren aan, pik"
-Moeder tegen d'r 3-maanden oude zoon.
Daarom dus een bewindvoerder die leefgeld geeft en de rest beheert.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel als je 500 euro per maand aan drugs en blikjes energy kunt uitgeven
Ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
De televisie zal wel aanstaan denk ik.
Heb ze dan aan haar zelf te danken dat ze nog geen woning hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:16 schreef Chai het volgende:
Go woningbouw. Jammer dat ze niet akkoord is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |