Microdermal.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:55 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Microwatte? Kut, ik word oud.
True, maar dan heb je ook wel echt oogkleppen op hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja als je enkel naar één rekening kijkt en niet naar maandelijkse bedragen dan zie je het probleem ook echt niet.
Omdat asielzoekers alle woningen inpikken!!11!1quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik weet niet of ik het daar wel met Tatum eens ben, over hoe onrechtvaardig het zou zijn als zij geen urgentieverklaring krijgen. Iedereen wil wel een woning. Hoezo zij eerder dan een ander?
Ziekte of zo zou ik eerder urgent vinden eigenlijk. Iig onvoorziene omstandigheden waar je zelf geen hand in hebt gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik weet niet of ik het daar wel met Tatum eens ben, over hoe onrechtvaardig het zou zijn als zij geen urgentieverklaring krijgen. Iedereen wil wel een woning. Hoezo zij eerder dan een ander?
Liever dan maar aan een asielzoeker dan aan tokkies die te vroeg een baby krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat asielzoekers alle woningen inpikken!!11!1
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef Mariposas het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel een lief stel is samen, dat is ook wel eens een verademing. Überhaupt zijn het niet van die verbitterde mensen. Alleen erg dom.
Zij is toch behoorlijk naief vind ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En ook geen klootzak van een jongen naast een naïeve meid.
En hij ook een redelijke klootzak. Lekker wiet blijven roken loserquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zij is toch behoorlijk naief vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |