Ja vraag mij wel af hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Volgens mij zijn er ook opnames bezig met haar in het nieuwe SW deel. Of inmiddels afgerond..
nee man die gaat de 110 halenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:25 schreef Dos37 het volgende:
Man wat een jaar, RIP
Straks gaat Harrison Ford ook nog
Dat lijkt alleen maar zo. Elk jaar gaan er een hoop beroemde mensen dood. Dat komt voornamelijk omdat er een hoop beroemde mensen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef MissionPhailed het volgende:
Maar serieus; dit jaar lijkt er een enorme kaalslag te zijn onder bekende personen in binnen- en buitenland.
De rol van Leia wordt door iemand anders gespeeld. Digitaal plakken ze het gezicht van Fisher eropquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vraag mij wel af hoe ze dat gaan doen.
Dat is een soort Chuck Norris, die worden 200...quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:25 schreef Dos37 het volgende:
Man wat een jaar, RIP
Dat maakt voor Star Wars VIII niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:25 schreef Dos37 het volgende:
Man wat een jaar, RIP
Een look-alike lijkt me sneller en goedkoper dan Cgi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vraag mij wel af hoe ze dat gaan doen.
Er bestaat ook een foto van George Michael die er zo bijhangt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Op het strand met haar vader Vader.
[ afbeelding ]
Ze lag inderdaad "Stabiel", maar dat zegt alleen maar dat haar toestand niet verder verslechterd was (en niet hóe slecht haar toestand was).quote:
Ze was toen 19.. meer een meisje dan een vrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
in de tijd van Star Wars was het echt een mooie vrouw. Ze had geen botex nodig destijds
[ afbeelding ]
Dan merk je dat je oud aan het worden bent.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:51 schreef RAVW het volgende:
laat dit jaar even ophouden zeg al mijn jeugd herinneringen sterven
jeps maar het is wel zo maar toch nog maar 45 ....quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan merk je dat je oud aan het worden bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |