trek het je niet aan joh. wel lekker veel subsidie vangen toch jwz, persoonlijk budget alleschquote:
fappen op de wcquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
godse rustig op werk pffffff wat zal ik doen
Ja maar ik heb er toch verdriet van, ik wil er ook graag bij horenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
trek het je niet aan joh. wel lekker veel subsidie vangen toch jwz, persoonlijk budget allesch
heeft Noel nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAT ZEI IK NOU! GEWOON ACHTER DE PC MAN
wowquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom neuken dan, met je flaporen
quote:
0906-lijnen zeker he ouwe viespeukquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Pensylvania het volgende:
ik bel tegenwoordig altijd naar een callcenter op en dan hoop ik dat er een meisje aan de andere kant van de lijn is. Dan beeld ik me in dat dat Crip is en fap ik mezelf helemaal de getver.
huh?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh... dat geldt voor alles in jouw leven.
maakt het in deze situatie uit of het een 0906 nummer is ofniet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
0906-lijnen zeker he ouwe viespeuk
Tering wat een goed ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Pensylvania het volgende:
ik bel tegenwoordig altijd naar een callcenter op en dan hoop ik dat er een meisje aan de andere kant van de lijn is. Dan beeld ik me in dat dat Crip is en fap ik mezelf helemaal de getver.
neequote:Op dinsdag 27 december 2016 14:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
maakt het in deze situatie uit of het een 0906 nummer is ofniet dan?
deze tip krijg je gratisquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering wat een goed idee
Ik zou ook geen seks willen met een smeagolquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:32 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin wil geen seks met mij dus nu heb ik een anti-slip cursus cadeau gedaan aan haar. Hoop dat ze meer zin krijgt als het wat wind vangt.
we hadden nooit het oostfront moeten openenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet te blij mee zijn hoor. WCH vond 1940-45 ook een goed idee
dom idee weer van je iddquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hadden nooit het oostfront moeten openen
Je legt de lat wel erg hoog voor jezelf zeg jeetje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen seks willen met een smeagol
rtquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen seks willen met een smeagol
madquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je legt de lat wel erg hoog voor jezelf zeg jeetje.
kusje op je kale bolletjequote:
wat is erquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb nu echt een kutgevoel jongens
Jij hebt helemaal geen gevoel joh gekquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Anders ga jij daarheen en neem je je wormvormige aanhangsel mee en dan houden wij sof.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan tyf je toch lekker weer op naar die achterlijke stakker sc waar je vandaan komt
He ik heb nog geen ban, doe voor de zekerheid anders nog een TRquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan tyf je toch lekker weer op naar die achterlijke stakker sc waar je vandaan komt
figuur die...quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er was hier een figuur die zei dat we een stel debielen waren
Empathisch vermogen van een witte haaiquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen gevoel joh gek
Ik was hier eerder dus ga lekker zelfquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders ga jij daarheen en neem je je wormvormige aanhangsel mee en dan houden wij sof.
sorryquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er was hier een figuur die zei dat we een stel debielen waren
waarom? nam Crip niet op?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als ik een witte haai was en jij zwom in de zee zou ik je gewoon laten leven want ik wil geen kale haai wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Empathisch vermogen van een witte haai
Stop een krant in je neusgat en spuit hondenkak uit je rectum gekquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou toch je dikke plakbek achterlijke zwoerdvreter
Nee als je een maand of langer niet post sinds je bent begonnen met posten in deze SC dan telt je stem niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was hier eerder dus ga lekker zelf
dit slaat echt helemaal nergens op he, geitenbefferquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stop een krant in je neusgat en spuit hondenkak uit je rectum gek
owquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als je een maand of langer niet post sinds je bent begonnen met posten in deze SC dan telt je stem niet meer.
als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit slaat echt helemaal nergens op he, geitenbeffer
nou poe heey net iets langer dan een maandquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als je een maand of langer niet post sinds je bent begonnen met posten in deze SC dan telt je stem niet meer.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij dat?
Hij nam steeds op met Working Class Hijgerquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij dat?
HIJG TERUG DAN FLIKKER, IK BETAAL TOCHquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij nam steeds op met Working Class Hijger
Ik ben buiten adem van het fappenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HIJG TERUG DAN FLIKKER, IK BETAAL TOCH
Met zulke posts krijg je je stemrecht al helemaal niet terug.quote:
bitch pls, ken je plekquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met zulke posts krijg je je stemrecht al helemaal niet terug.
Jij bent 40 jaar te oud voor dit gedrag, kale trekpopquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat denkt die CK wel niet
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HIJG TERUG DAN FLIKKER, IK BETAAL TOCH
scheelt dat jij ook nooit stemrecht had of hebtquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met zulke posts krijg je je stemrecht al helemaal niet terug.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
scheelt dat jij ook nooit stemrecht had of hebt
Waarom altijd die haat tegen mij, ik hou toch van jequote:Op dinsdag 27 december 2016 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent 40 jaar te oud voor dit gedrag, kale trekpop
Jij bent kaste 4 of 5quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
pezu, hier vanaf deel 1 bitch.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]Wie denk jij wel niet dat je bent?!
![]()
![]()
![]()
Aldus de arbeider.quote:
zal jou es bellenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag dan een OG KLB SC tag aanquote:
Rustaaaaaghhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]Wie denk jij wel niet dat je bent?!
![]()
![]()
![]()
Mag van mijn moeder niet opnemen als het een nummer is wat ik niet herken.quote:
zie het probleem niet. Je moeder neemt ook altijd opquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag van mijn moeder niet opnemen als het een nummer is wat ik niet herken.
Flyeren voor Kuzuquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven?
Nu Sylvana weg is wel, wat zal ze balen met die extra zetel die ik ga regelen voor ze was Sylvana ook in de kamer gekomen.quote:
Uitkeringquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven?
Deze grap heb je al gemaakt en jij bent dat eerder ja, met je 50 keer per dag in de spiegel kijken en die slappe spiertjes van je aanspannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |