waarom? nam Crip niet op?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb nu echt een kutgevoel jongens
als ik een witte haai was en jij zwom in de zee zou ik je gewoon laten leven want ik wil geen kale haai wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Empathisch vermogen van een witte haai
Stop een krant in je neusgat en spuit hondenkak uit je rectum gekquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou toch je dikke plakbek achterlijke zwoerdvreter
Nee als je een maand of langer niet post sinds je bent begonnen met posten in deze SC dan telt je stem niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was hier eerder dus ga lekker zelf
dit slaat echt helemaal nergens op he, geitenbefferquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stop een krant in je neusgat en spuit hondenkak uit je rectum gek
owquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als je een maand of langer niet post sinds je bent begonnen met posten in deze SC dan telt je stem niet meer.
als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit slaat echt helemaal nergens op he, geitenbeffer
nou poe heey net iets langer dan een maandquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als je een maand of langer niet post sinds je bent begonnen met posten in deze SC dan telt je stem niet meer.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij dat?
Hij nam steeds op met Working Class Hijgerquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij dat?
HIJG TERUG DAN FLIKKER, IK BETAAL TOCHquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij nam steeds op met Working Class Hijger
Ik ben buiten adem van het fappenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HIJG TERUG DAN FLIKKER, IK BETAAL TOCH
Met zulke posts krijg je je stemrecht al helemaal niet terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |