trek het je niet aan joh. wel lekker veel subsidie vangen toch jwz, persoonlijk budget alleschquote:
fappen op de wcquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
godse rustig op werk pffffff wat zal ik doen
Ja maar ik heb er toch verdriet van, ik wil er ook graag bij horenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
trek het je niet aan joh. wel lekker veel subsidie vangen toch jwz, persoonlijk budget allesch
heeft Noel nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAT ZEI IK NOU! GEWOON ACHTER DE PC MAN
wowquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom neuken dan, met je flaporen
quote:
0906-lijnen zeker he ouwe viespeukquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Pensylvania het volgende:
ik bel tegenwoordig altijd naar een callcenter op en dan hoop ik dat er een meisje aan de andere kant van de lijn is. Dan beeld ik me in dat dat Crip is en fap ik mezelf helemaal de getver.
huh?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh... dat geldt voor alles in jouw leven.
maakt het in deze situatie uit of het een 0906 nummer is ofniet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
0906-lijnen zeker he ouwe viespeuk
Tering wat een goed ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef Pensylvania het volgende:
ik bel tegenwoordig altijd naar een callcenter op en dan hoop ik dat er een meisje aan de andere kant van de lijn is. Dan beeld ik me in dat dat Crip is en fap ik mezelf helemaal de getver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |