Ik erger mij meestal aan het verkeerd gebruik van irriteren/ergeren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:23 schreef Evertjan het volgende:
ik luister nu al 2 dagen naar de Top 2000 en ik irriteer mij nu al aan de betweterige DJ's
Dan ga je niet luisteren. Ja toch.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:23 schreef Evertjan het volgende:
ik luister nu al 2 dagen naar de Top 2000 en ik irriteer mij nu al aan de betweterige DJ's
Dus kappen wij dat afquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat einde is genot bij deze plaat
Dit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan ga je niet luisteren. Ja toch.
Spotify erbij en de nummers van Prince, Taylor Swift en andere Spotify-weigeraars even downloaden en je kunt 'm non-stop luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan ga je niet luisteren. Ja toch.
Taylor Swift wil je toch ook niet luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Spotify erbij en de nummers van Prince, Taylor Swift en andere Spotify-weigeraars even downloaden en je kunt 'm non-stop luisteren.
Die we helaas alweer uit moeten zwaaien bij deze.quote:
Being Boring?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:27 schreef TheArt het volgende:
Volgend jaar een nieuwe poging om Domino Dancing erin te krijgen
Houd opquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet vraag 7b nog even oplossen.
Tevens
Ik had Always On My Mind en What Have I Done To Deserve This ook graag in lijst gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die we helaas alweer uit moeten zwaaien bij deze.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:26 schreef Piranjavisje het volgende:
Laatste keer Pet Shop Boys dit jaar
#YEEZYOP1quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:31 schreef PippenScottie het volgende:
Nog meer repmuziek.
Die top 2000 wordt steeds leuker.
Die laatste zou helemaal mooi zijn, ook een notering meer voor Dusty.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik had Always On My Mind en What Have I Done To Deserve This ook graag in lijst gezien.
Dat was ook niet echt aardig van je, Bill.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de lessen Godsdienst op de middelbare school werd Amish Paradise een keer gedraaid door de leraar. Dat was het enige wat ik nog van dat vak weet.
Dat en dat de docent me een keer een klap gaf toen ik in slaap viel bij een gastspreker.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Uccie het volgende:
Zoooooo vanaf vandaag ben ik er weer meer. Lekker vanuit mijn eigen huisje.
Versie van Muse staat er niet in trouwens. Misschien maar beter ook, zo goed is die niet eens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat zeker ook 3x in de Top tegenwoordig? Deze, Muse en Buble ()
Vind ik een matig liedje op Symmetry. Door die laatste 4 platen sowieso niet mijn favoriete Muse-albumquote:
Buble is best ok.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan is die van t Frank Cunnilingus Trio nog 't leukstquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ranzige post.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:34 schreef Uccie het volgende:
Zoooooo vanaf vandaag ben ik er weer meer. Lekker vanuit mijn eigen huisje.
We moesten mediteren met die Hare Kishna gast. Kan ik het helpen dat ik er erg rustig van werd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt aardig van je, Bill.
Daar had Futurism moeten staan inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik een matig liedje op Symmetry. Door die laatste 4 platen sowieso niet mijn favoriete Muse-album
Ja ik eigenlijk ook, wilde even schijtlollig doen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik een matig liedje op Symmetry. Door die laatste 4 platen sowieso niet mijn favoriete Muse-album
Dan was het niet aardig van de leraar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moesten mediteren met die Hare Kishna gast. Kan ik het helpen dat ik er erg rustig van werd.
Dan hadden we Megalomania niet gehad. Dat is een van de beste nummers van het album.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, wilde even schijtlollig doen.
Dat album hadden ze gewoon moeten afkappen na Micro Cuts, dan was het het beste album aller tijden geweest.
Trouwens ook schandalig dat New Born en Citizen Erased nooit in de Top 2000 staan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat album hadden ze gewoon moeten afkappen na Micro Cuts, dan was het het beste album aller tijden geweest.
Megalomania is een prachtig nummer om het album af te sluiten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Na Micro Cuts gewoon Dead Star, Futurism, In Your World en Megalomaniaquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar had Futurism moeten staan inderdaad.
Nederland is een land dat voor 99% bestaat uit totale idioten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Komt over 300 nummers ongeveer, staat hoger dus
Vooruit, die is nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Megalomania is een prachtig nummer om het album af te sluiten.
van het illustere duo porgy and bessquote:
Shine had er ook tussen gekund. Of Recess.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Micro Cuts gewoon Dead Star, Futurism, In Your World en Megalomania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |