Dan was het niet aardig van de leraar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moesten mediteren met die Hare Kishna gast. Kan ik het helpen dat ik er erg rustig van werd.
Dan hadden we Megalomania niet gehad. Dat is een van de beste nummers van het album.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, wilde even schijtlollig doen.
Dat album hadden ze gewoon moeten afkappen na Micro Cuts, dan was het het beste album aller tijden geweest.
Trouwens ook schandalig dat New Born en Citizen Erased nooit in de Top 2000 staan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat album hadden ze gewoon moeten afkappen na Micro Cuts, dan was het het beste album aller tijden geweest.
Megalomania is een prachtig nummer om het album af te sluiten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Na Micro Cuts gewoon Dead Star, Futurism, In Your World en Megalomaniaquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar had Futurism moeten staan inderdaad.
Nederland is een land dat voor 99% bestaat uit totale idioten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Komt over 300 nummers ongeveer, staat hoger dus
Vooruit, die is nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Megalomania is een prachtig nummer om het album af te sluiten.
van het illustere duo porgy and bessquote:
Shine had er ook tussen gekund. Of Recess.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Micro Cuts gewoon Dead Star, Futurism, In Your World en Megalomania
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |