Dan werk je toch lekker niet?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:29 schreef Nizno het volgende:
Heb trouwens helemaal geen zin om te werken vandaag morgen overmorgen en dan nog 2
Iets met vaste lasten en zulks.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan werk je toch lekker niet?
de prijs van emancipatie...quote:
Nou. Tuig dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor tuig op Kovacs stemt? Er zit zelfs meer smaak aan water.
water? daar pissen de vissen in..quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor tuig op Kovacs stemt? Er zit zelfs meer smaak aan water.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
de prijs van emancipatie...
Oke bij jou niet, maar toch
Mmmmbop!quote:
Dit is toch geen bijzondere muziek?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kovacs wel oke, maar ik zou er ook nooit op stemmen
Prima muziek idd, maar zou het zelf ook niet snel aanzettenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kovacs wel oke, maar ik zou er ook nooit op stemmen
ach, het is een d-spec portishead. Dat is nog altijd beter dan vele andere zooi die er in de lijst staatquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is toch geen bijzondere muziek?
Serious Talent Award.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Typisch zo'n artiest die 3FM heeft geplugd en daarom is blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |