Dan werk je toch lekker niet?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:29 schreef Nizno het volgende:
Heb trouwens helemaal geen zin om te werken vandaag morgen overmorgen en dan nog 2
Iets met vaste lasten en zulks.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan werk je toch lekker niet?
de prijs van emancipatie...quote:
Nou. Tuig dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor tuig op Kovacs stemt? Er zit zelfs meer smaak aan water.
water? daar pissen de vissen in..quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor tuig op Kovacs stemt? Er zit zelfs meer smaak aan water.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
de prijs van emancipatie...
Oke bij jou niet, maar toch
Mmmmbop!quote:
Dit is toch geen bijzondere muziek?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kovacs wel oke, maar ik zou er ook nooit op stemmen
Prima muziek idd, maar zou het zelf ook niet snel aanzettenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kovacs wel oke, maar ik zou er ook nooit op stemmen
ach, het is een d-spec portishead. Dat is nog altijd beter dan vele andere zooi die er in de lijst staatquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is toch geen bijzondere muziek?
Serious Talent Award.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Typisch zo'n artiest die 3FM heeft geplugd en daarom is blijven hangen.
Welke toko?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een leuke lunchpauze. Ik kwam twee collega's tegen van een klant waar ik vijf jaar geleden een opdracht deed. Knuffels en zoenen en herinneringen ophalen en alles.
Hier nog wat gebeurd? Nog artiesten dood?
Je hoort er echt Joplin.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit Janis
Vier stuks in totaal. Voorheen altijd dezelfde twee, maar nu zijn er twee bijgekomen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:40 schreef aloa het volgende:
Janis Joplin![]()
Staan er nog meer nummers in van haar?
Wat een stem heeft dat mensquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vier stuks in totaal. Voorheen altijd dezelfde twee, maar nu zijn er twee bijgekomen.
Huh? Dankzij die emancipatie kun jij minder gaan werken....quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
de prijs van emancipatie...
Oke bij jou niet, maar toch
ik klaag ook niet... Nizno welquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Dankzij die emancipatie kun jij minder gaan werken....
Live uitvoering van Ball and Chains op Monterrey gaan zoeken.quote:
Dekker: meer openheid NPO over uitgavenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:41 schreef peaceman het volgende:
Zo grappig bij dat artikel op de FP... over Dekker
dat iemand de Christen autochtoon noemt...
ja er is veel mis met de geschiedenislessen
Dat gebeurt hier ook. Die mensen gaan dan ook nog douchen in de douche die wij op het werk hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die zich in de lunchpauze omkleden en dan een uur door hartje Den Haag gaan rennen en dan weer gaan werken. In december. Dat zijn nare mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |