Fascist.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je Backstreet Boys-liefde zou verboden moeten worden.
beetje onzin als ik met mezelf daarover ga twisten..quote:
Ik ben mijn eigen voedsel van gisteren aan het opeten.quote:
Vind ik een prima vergelijking.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan Black nog wel een beetje waarderen, maar de rest is als Tom Egbers aan een talkshowtafel.
Met mij, maar da's ook onzin, dus dat doen we nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
beetje onzin als ik met mezelf daarover ga twisten..
Als je dit snel leest lijkt het alsof je kots eetquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen voedsel van gisteren aan het opeten.
Ik heb ook nog over van gisterquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eerstquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van 2x volumiaquote:
Ik nam je bij Mia al niet meer serieusquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij Pearl Jam heb ik altijd het idee dat die mensen zelf ook een teringhekel aan hun muziek hebben.
Zoiets.quote:
dat zal door je maagzuur komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets.
Nou, het smaakt best prima. Eigenlijk beter dan gisteren.
Zo blij dat ik op tijd gegeten heb vandaag.quote:
ik las het ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je dit snel leest lijkt het alsof je kots eet
Born to Run, Badlands, Thunder Road, Jungleland, Glory Days en Human Touch vind ik prima van wat er in de lijst staat. De rest heb ik weinig mee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Springsteen niet zo dramt als bij Born in the USA, Dancing in the Dark etc is het allemaal prima te doen.
Herfststeen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:28 schreef Nizno het volgende:
Een springsteen is dat een platte steen die je op t water gooit en dan verder springt?
Neequote:
Streep Born to Run door en ik ben het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born to Run, Badlands, Thunder Road, Jungleland, Glory Days en Human Touch vind ik prima van wat er in de lijst staat. De rest heb ik weinig mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |