Zo blij dat ik op tijd gegeten heb vandaag.quote:
ik las het ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je dit snel leest lijkt het alsof je kots eet
Born to Run, Badlands, Thunder Road, Jungleland, Glory Days en Human Touch vind ik prima van wat er in de lijst staat. De rest heb ik weinig mee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Springsteen niet zo dramt als bij Born in the USA, Dancing in the Dark etc is het allemaal prima te doen.
Herfststeen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:28 schreef Nizno het volgende:
Een springsteen is dat een platte steen die je op t water gooit en dan verder springt?
Neequote:
Streep Born to Run door en ik ben het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born to Run, Badlands, Thunder Road, Jungleland, Glory Days en Human Touch vind ik prima van wat er in de lijst staat. De rest heb ik weinig mee.
Dan werk je toch lekker niet?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:29 schreef Nizno het volgende:
Heb trouwens helemaal geen zin om te werken vandaag morgen overmorgen en dan nog 2
Iets met vaste lasten en zulks.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan werk je toch lekker niet?
de prijs van emancipatie...quote:
Nou. Tuig dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor tuig op Kovacs stemt? Er zit zelfs meer smaak aan water.
water? daar pissen de vissen in..quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor tuig op Kovacs stemt? Er zit zelfs meer smaak aan water.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
de prijs van emancipatie...
Oke bij jou niet, maar toch
Mmmmbop!quote:
Dit is toch geen bijzondere muziek?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kovacs wel oke, maar ik zou er ook nooit op stemmen
Prima muziek idd, maar zou het zelf ook niet snel aanzettenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kovacs wel oke, maar ik zou er ook nooit op stemmen
ach, het is een d-spec portishead. Dat is nog altijd beter dan vele andere zooi die er in de lijst staatquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is toch geen bijzondere muziek?
Serious Talent Award.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Typisch zo'n artiest die 3FM heeft geplugd en daarom is blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |