Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintjequote:Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmmmm true
Hoe is het bij jou?
7 weken alweer, omg!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintje.
(Hoewel ik ook wel erg kan uitkijken naar over een paar maanden, dan kan je er wat meer mee)
7 weken?! Je zat hier gister nog... Voor het gevoel.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintje.
(Hoewel ik ook wel erg kan uitkijken naar over een paar maanden, dan kan je er wat meer mee)
Sinds Onderweg naar morgen is gestopt niet meer neequote:Op woensdag 28 december 2016 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens hey. Een beetje milde kritiek is toch niet meteen rellenof komen jullie nooit buiten oud?
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 28 december 2016 21:04 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Sinds Onderweg naar morgen is gestopt niet meer nee![]()
Oké, nog even een ontopic reactie. Ik heb rond kerst aan heel veel mensen verteld dat ik zwanger zijn, ook mensen die wat verder weg staan en niet geheel mijn situatie kennen. Ik was echt geroerd door alle lieve reacties. En het wordt ook steeds echter, door het zo vaak te zeggen en erover te hebben. Dat, in combinatie met de goede echo van vorige week, maakt dat het steeds een beetje echter wordt. En ik daarmee blijer en met meer vertrouwen. En dat ik kan denken, misselijk en wel: als dit zo doorgaat krijg ik gewoon een kind. Wat fantastisch eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, nu moet ik popcorn.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
voor Lemijn
![]()
Verder heb ik niets aan de inmiddels afgelopen rel toe te voegen behalve: zoete popcorn![]()
En baby Burdie al 7 weken!tijd vliegt!
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Franny_G het volgende:
Misschien moeten we doen dat alleen mensen die twintig fout of minder hadden bij het Nationaal Dictee hier mogen posten. Lekker elitair zwanger zijn met z'n tienen.
Mensen...quote:Op woensdag 28 december 2016 21:31 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Verder kies ik er inderdaad voor om er overheen te lezen. Beste keuze voor mijn hormonen![]()
Vanmiddag baalde ik een beetje van mezelf. Ik deed boodschappen met de meiden en kreeg een smoothie aangeboden van zo'n promotiedame. "Goh", zei ze, "krijg je nog vóór het nieuwe jaar je kindje?" Dus ik antwoordde dat dat nog wel tot februari zou duren. "Oh, nou, je bent wel erg vol hè?" En toen ging ik uitleggen dat ik naar voren draag en dat het dus best meevalt. En dat vond ik achteraf zo stom! Waarom ga ik me in hemelsnaam lopen verantwoorden, als zo'n mens gewoon lelijk doet! Dus de volgende keer zeg ik dat ze zelf dik is
ja dit dusquote:Op woensdag 28 december 2016 21:40 schreef Skittles het volgende:
Ik kan het nog steeds niet inschatten en ben zelf zwanger geweest![]()
Mijn standaard reactie is "mooi hoor" zal misschien ook tegen het verkeerde been zijn dat ik haar volle bos haar niet complimenteer of zeg dat ze zo'n bescheiden buik heeft of zo mooi straalt of...
Je doet het nooit goed
Goed puntquote:Op woensdag 28 december 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik verbaas me er vooral over dat dit een promotiedame was die dus iets moet proberen te verkopen. Dat moet je dan toch net even anders aanpakken. 😀
Smoothies ja, dus "wat ben je vol, neem eens wat vaker een smoothie ipv een oliebol!"quote:Op woensdag 28 december 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik verbaas me er vooral over dat dit een promotiedame was die dus iets moet proberen te verkopen. Dat moet je dan toch net even anders aanpakken. 😀
In 1985 waren de spijkerbroeken ook een heel flink stuk wijder dan nuquote:Op donderdag 29 december 2016 07:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend FFhopelijk zo goed mogelijk nieuws vanmiddag en dan lekker afleiding in de bios. Wel zoute popcorn hè
en deel wat met Thee, die heeft gister gemist
![]()
MissB ook succes vandaag! Je mocht weer even langskomen toch?
En opmerkingen over buiken.. Het wisselt toch ook enorm? Mijn moeder vertelt al 30 jaar over die vriendin die met bijna 8 maanden haar oude spijkerbroek nog aan kon. Als dat je maatstaf is...
En opmerkingen over dikke konten of volle gezichten zijn sowieso not done, zwanger of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |