abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2016 @ 20:56:22 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167686229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mmmmmmm true :D

Hoe is het bij jou? O+
Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintje O+.
(Hoewel ik ook wel erg kan uitkijken naar over een paar maanden, dan kan je er wat meer mee)
KuikenGuppy
pi_167686311
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintje O+.
(Hoewel ik ook wel erg kan uitkijken naar over een paar maanden, dan kan je er wat meer mee)
7 weken alweer, omg! :o Ja als ze iets meer kunnen wordt het echt een ander soort interactie O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167686349
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

7 weken?! Je zat hier gister nog... Voor het gevoel. :D
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 28 december 2016 @ 21:01:18 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_167686436
Jongens hey. Een beetje milde kritiek is toch niet meteen rellen :D of komen jullie nooit buiten oud?
disclaimer
  woensdag 28 december 2016 @ 21:01:21 #155
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_167686441
7 weken?!

* Sylver_ bladert terug om te kijken of we echt al weer 7 weken verder zijn :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 28 december 2016 @ 21:02:16 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167686478
Ja je knippert even met je ogen...
KuikenGuppy
  woensdag 28 december 2016 @ 21:04:35 #157
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167686570
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens hey. Een beetje milde kritiek is toch niet meteen rellen :D of komen jullie nooit buiten oud?
Sinds Onderweg naar morgen is gestopt niet meer nee :'(

Oké, nog even een ontopic reactie. Ik heb rond kerst aan heel veel mensen verteld dat ik zwanger ben, ook mensen die wat verder weg staan en niet geheel mijn situatie kennen. Ik was echt geroerd door alle lieve reacties. En het wordt ook steeds echter, door het zo vaak te zeggen en erover te hebben. Dat, in combinatie met de goede echo van vorige week, maakt dat het steeds een beetje echter wordt. En ik daarmee blijer en met meer vertrouwen. En dat ik kan denken, misselijk en wel: als dit zo doorgaat krijg ik gewoon een kind. Wat fantastisch eigenlijk. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 28-12-2016 21:13:18 (typfout, kusje voor tombolafan :)) ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 28 december 2016 @ 21:08:37 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_167686769
Fijn is dat he Lemijn, dat het zo steeds tastbaarder wordt!
disclaimer
pi_167686934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:04 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Sinds Onderweg naar morgen is gestopt niet meer nee :'(

Oké, nog even een ontopic reactie. Ik heb rond kerst aan heel veel mensen verteld dat ik zwanger zijn, ook mensen die wat verder weg staan en niet geheel mijn situatie kennen. Ik was echt geroerd door alle lieve reacties. En het wordt ook steeds echter, door het zo vaak te zeggen en erover te hebben. Dat, in combinatie met de goede echo van vorige week, maakt dat het steeds een beetje echter wordt. En ik daarmee blijer en met meer vertrouwen. En dat ik kan denken, misselijk en wel: als dit zo doorgaat krijg ik gewoon een kind. Wat fantastisch eigenlijk. O+
Oh wat fijn! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 december 2016 @ 21:11:53 #160
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167686936
Ja! Ik ga toch nog even met meer hartjes strooien, omdat het zo voelt: O+ O+ O+

Mijn hemel wat een wonder toch allemaal.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 28 december 2016 @ 21:22:30 #161
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167687445
O+ voor Lemijn O+

Verder heb ik niets aan de inmiddels afgelopen rel toe te voegen behalve: zoete popcorn :r

En baby Burdie al 7 weken! O+ tijd vliegt!
pi_167687694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
O+ voor Lemijn O+

Verder heb ik niets aan de inmiddels afgelopen rel toe te voegen behalve: zoete popcorn :r

En baby Burdie al 7 weken! O+ tijd vliegt!
Ja, nu moet ik popcorn. :9~

Ik geloof dat ik nog altijd niet helemaal 'besef' dat het nu toch echt gelukt is en dat we over 20 weken een baby hebben O+
Ja, er staat een kinderwagen, en ja, ik ben alvast wat kleine klusjes in de babykamer aan het doen, maar verder... :D
pi_167687763
Nu wil ik dus popcorn... Maar wel zoute!

Sinds vandaag zie ik mijn buik regelmatig bewegen. Zo grappig!!

Lemijn: bijzonder hè? Fijn dat je zo veel toffe reacties krijgt. Ik vind het zelf ook heel bijzonder om te merken hoe veel deze zwangerschap betekent voor anderen dan man en ik. Er wordt door zo veel mensen naar die kleine uitgekeken, echt een mooi idee!
pi_167687896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Franny_G het volgende:
Misschien moeten we doen dat alleen mensen die twintig fout of minder hadden bij het Nationaal Dictee hier mogen posten. Lekker elitair zwanger zijn met z'n tienen.
*;
Verder kies ik er inderdaad voor om er overheen te lezen. Beste keuze voor mijn hormonen ;)

Vanmiddag baalde ik een beetje van mezelf. Ik deed boodschappen met de meiden en kreeg een smoothie aangeboden van zo'n promotiedame. "Goh", zei ze, "krijg je nog vóór het nieuwe jaar je kindje?" Dus ik antwoordde dat dat nog wel tot februari zou duren. "Oh, nou, je bent wel erg vol hè?" En toen ging ik uitleggen dat ik naar voren draag en dat het dus best meevalt. En dat vond ik achteraf zo stom! Waarom ga ik me in hemelsnaam lopen verantwoorden, als zo'n mens gewoon lelijk doet! Dus de volgende keer zeg ik dat ze zelf dik is >:)
  woensdag 28 december 2016 @ 21:32:59 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_167687971
Wat een trut, WupWup :7
disclaimer
pi_167688060
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:31 schreef WupWup het volgende:

[..]

*;
Verder kies ik er inderdaad voor om er overheen te lezen. Beste keuze voor mijn hormonen ;)

Vanmiddag baalde ik een beetje van mezelf. Ik deed boodschappen met de meiden en kreeg een smoothie aangeboden van zo'n promotiedame. "Goh", zei ze, "krijg je nog vóór het nieuwe jaar je kindje?" Dus ik antwoordde dat dat nog wel tot februari zou duren. "Oh, nou, je bent wel erg vol hè?" En toen ging ik uitleggen dat ik naar voren draag en dat het dus best meevalt. En dat vond ik achteraf zo stom! Waarom ga ik me in hemelsnaam lopen verantwoorden, als zo'n mens gewoon lelijk doet! Dus de volgende keer zeg ik dat ze zelf dik is >:)
Mensen... :N

Gisteren durfde een buurvrouw pas te vragen of ik zwanger was _O-
"Ja ik dacht het al een paar maanden....eehhhh weken dus ik dacht ik vraag t toch maar"

Tja ach, ik ben 7 maanden, dus dan mag het wel (ze ziet me vooral in jas, als ik minder aan heb dan kun je er (letterlijk en figuurlijk :') :'( ) niet meer omheen _O-
pi_167688094
Mensen kunnen zulke stomme dingen zeggen. Pffff, wat nou vol.
  woensdag 28 december 2016 @ 21:36:59 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_167688174
Ik denk dat de meeste mensen gewoon geen realistisch beeld hebben van hoe dik een 7 maanden zwangere vrouw gemiddeld is :D
disclaimer
pi_167688285
Nou idd SQ, maar ergens denk ik dan toch dat ik als ik niet zwanger ben dermate dik ben dat mensen denken dat ik ook wel ongeveer zo dik van mezelf zou kunnen zijn _O-
pi_167688304
Laatst dacht ook iemand dat ik al bijna met verlof zou gaan. En bedankt hè? Ik reageer er niet op, maar het liefst bijt ik op zo'n moment heel hormonaal iemands hoofd eraf.
pi_167688317
Ik kan het nog steeds niet inschatten en ben zelf zwanger geweest :')
Mijn standaard reactie is "mooi hoor :Y " zal misschien ook tegen het verkeerde been zijn dat ik haar volle bos haar niet complimenteer of zeg dat ze zo'n bescheiden buik heeft of zo mooi straalt of...

Je doet het nooit goed :P
pi_167688442
Toen ik 4 maanden was vroeg iemand of het een tweeling was misschien _O- toen al _O- _O- _O-
pi_167688477
Tsjonge, ik heb weer alle gezelligheid gemist hier :+

Wupwup: wat SQ zegt! (Edit: scherm stond te lang open, dat was de trut opmerking :7 ) Ik snap sowieso niet waarom mensen zulke opmerkingen maken en dan ook nog een wildvreemde. Dat blijft voor mij echt een raadsel: wat bezielt mensen om commentaar te geven over hoe een zwangere er uitziet. (Ik kreeg de vorige keer - van bekenden -steeds te horen dat ik een dikke kont had gekregen en dat ik een 'vol' gezicht had. Nou bedankt he, daar zat ik echt op te wachten. Dan voel je je al zo'n klein kamerolifantje en dan nog zo'n opmerking erbij :') )
  woensdag 28 december 2016 @ 21:45:50 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_167688563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:40 schreef Skittles het volgende:
Ik kan het nog steeds niet inschatten en ben zelf zwanger geweest :')
Mijn standaard reactie is "mooi hoor :Y " zal misschien ook tegen het verkeerde been zijn dat ik haar volle bos haar niet complimenteer of zeg dat ze zo'n bescheiden buik heeft of zo mooi straalt of...

Je doet het nooit goed :P
ja dit dus :')
disclaimer
pi_167688604
Als het al ter sprake komt (vreemde/vage bekende) vraag ik; Hoe lang moet je nog? Veilig. ^O^
pi_167688741
Ik verbaas me er vooral over dat dit een promotiedame was die dus iets moet proberen te verkopen. Dat moet je dan toch net even anders aanpakken. 😀
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167689008
Vol? Wat een rare reactie. Ik zou haar echt even heel raar aankijken. Je kent me niet en gaat zeggen dat ik vol ben? :N
  woensdag 28 december 2016 @ 21:55:09 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_167689026
Vol met foetus :Y
disclaimer
pi_167689156
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik verbaas me er vooral over dat dit een promotiedame was die dus iets moet proberen te verkopen. Dat moet je dan toch net even anders aanpakken. 😀
Goed punt :D Aan de andere kant zijn de eisen voor deze baan niet bijzonder hoog over het algemeen.
Mensen moeten gewoon niet zoveel vinden van anderen, of het in elk geval wat meer voor zich houden. Zoveel zwangeren krijgen te horen dat hun buik te groot danwel te klein is en dat geeft soms echt onzekerheid.
pi_167689243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:
Smoothies ja, dus "wat ben je vol, neem eens wat vaker een smoothie ipv een oliebol!"
pi_167689396
Ik ben nu 11 wk en 3 dagen zwanger *O* hoe ver zijn jullie O+ O+ O+

Het blijft spannend allemaal!
pi_167690228
Verdorie, rel gemist.....popcorn is zeker ook al op -O-

Ik kan de regel van hen en hun correct toepassen, mag ik nu blijven? En anders ga ik "werdt" gebruiken })

Ik zal ook nooit begrijpen waarom het okay is om je uit te laten over iemands uiterlijk wanneer je zwanger bent. Ik zeg meestal iets even onzinnigs terug. En als ik in een slechte bui ben, wordt het persoonlijk }:|
pi_167691198
Ik ben (ondanks dat mijn eigen NL absoluut niet feilloos is) zelf stiekem ook snel geneigd om bij het gebruik van "me" ipv "mijn" of bijv. "me vrouwtje/mannetje/kids" vaak een vooroordeel te hebben over het type mens :@

Die opmerking van die promotiewerkster :X
Sowieso opmerkingen van vreemden tijdens je zwangerschap.. alsof je ineens gemeengoed bent. -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2016 09:57:02 ]
pi_167692060
Blijkbaar lukt editten momenteel ook niet meer zonder mijzelf te quoten.. ik zeg slaaplekker.

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2016 23:02:15 ]
pi_167693364
Ach, beter een opmerking over hoe vol je bent tijdens de zwangerschap dan de vraag of je alweer zwanger bent terwijl je dat niet/net bent :(

En wat een teleurstellende rel :( Ik weet nog wel dat we vroeger op irc alle rellen meldden en oud stond daar altijd met stip bovenaan, de meeste en de leukste rellen!

Ik heb morgen de nekplooimeting en waar ik vorige zwangerschap heel relaxt was, ben ik er nu toch wel nerveus voor. Niet zozeer voor de nekplooimeting zelf, maar vooral vanwege de bloeduitslag (die ik morgen nog helemaal niet krijg omdat daar een extra berekening op losgelaten moet worden) die vorige keer zorgde voor een slechte totaaluitslag, en of ze überhaupt allebei nog leven, want de meeste kwaaltjes zijn sinds een paar dagen verdwenen. Maar als alles goed is gaan we na de echo naar de film en daar popcorn eten, dus daar probeer ik me maar op te verheugen.
pi_167696622
FF, :* , stomme spanning. Snap het hoor. Hopelijk hele dunne nekvellekes morgen, dat zou iig een fijn begin zijn. *kruist vingers*. Enig idee wanneer de bloedtest binnen is?

Ik schrijf zelf ook niet foutloos, maar 'me' als bezittelijk vnw en 'hun' als onderwerp, daar krijg ik wel traanogen van. Oh, oh, oh, en 'na' i.p.v. 'naar'. :'( Ik zeg er maar niets van, ik geloof niet dat het helpt. Maar mijn brein moet er wel van huilen. Van de pijn.
  donderdag 29 december 2016 @ 07:12:10 #187
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167697896
Spannend FF :* hopelijk zo goed mogelijk nieuws vanmiddag en dan lekker afleiding in de bios. Wel zoute popcorn hè ;) en deel wat met Thee, die heeft gister gemist :P

MissB ook succes vandaag! Je mocht weer even langskomen toch?

En opmerkingen over buiken.. Het wisselt toch ook enorm? Mijn moeder vertelt al 30 jaar over die vriendin die met bijna 8 maanden haar oude spijkerbroek nog aan kon. Als dat je maatstaf is...
En opmerkingen over dikke konten of volle gezichten zijn sowieso not done, zwanger of niet :{w
pi_167698316
Ik had wel popcorn! Ik was met mijn vader in de bioscoop! Eerst uit eten bij restaurant de gouden poortjes :')

Me, ik haat het. D, t, dt mijn struikelblok. :o

Ik jubel, vannacht heeft minimens bij opa en oma geslapen, ik ga straks alle troep uit het future babykamertje trekken!! En echt, het is niet zomaar troep, de deur van het kamertje gaat nét open, zoveel is het 🙄🙄

Succes vandaag FF!
pi_167698346
Succes vandaag FF! Hoe laat is de afspraak?

We zijn weer terug van vakantie, het was heel fijn met z'n drietjes O+ Peuter gaan vandaag naar't kdv (die moet nodig weer in't NL ritme :+ ) en wij gaan vanmiddag een 4D echo doen met de oma's! Ik ben heel benieuwd naar de plaatjes.
pi_167698352
Ik ben zo'n trut die vorige zwangerschap opgenomen werd in het ziekenhuis om ingeleid te worden en nog haar oude spijkerbroek aan had. Ik maakte mij er niet druk over, maar het was niet altijd fijn hoor. Ik ben benieuwd bij deze zwangerschap.

Spelling is niet mijn sterkste punt, sorry.
pi_167698361
Succes FF!!
pi_167698562
Dan maakt je toch geen trut Adrian? :D
Vorige keer kon ik m'n normale broek aan tot 26 weken, nu kwam ik tot 8 :+ Maar hé, 3 jaar geleden droeg ik nog heupbroeken en tegenwoordig zijn de broeken weer een stuk hoger O-)
pi_167698566
Spannend FF! Succes en hopelijk daarna lekker ontspannen bij de film!

Ik mag uitslapen van man, lief! Maar nu lukt het natuurlijk niet. Dus zo toch maar naar beneden. Rustig dagje vandaag... Fijn : )
pi_167698763
Ik heb me toch lekker geslapen in me eigen bedje vannacht. O+

Geen idee of het de Omeprazol was, maar 0 maagzuur. *O* Nu nog even een tijdje door blijven slikken om te kijken of het ook blijft helpen.

Meh voor de rel, ik dacht dat we 2016 nog even met een klapper mochten afsluiten, maar ik denk dat volgend jaar niemand meer iets weet over de eindejaarsspellingengrammaticarel van het jaar ervoor. :+

Heel veel succes vandaag FF! Ik hoop op mooie uitslagen en 2 stuiterende kindjes. :*

En ach, buiken. Ik hoor alles van "wat bescheiden!" (dit vooral eigenlijk) tot "wooow, val je niet bijna voorover?" (dit vooral van mensen voor wie zwangerschap überhaupt een ver van hun bed show is). Zolang de vk elke keer zegt dat alles netjes groeit vind ik het wel best. Al zou ik willen dat ik mijn ribbenkast wat zou kunnen verbreden. :+

Positiebroeken, vorige keer rond de 20 weken oid, dit keer nog tot 15 kunnen rekken door een elastiek in het knoopsgat van mijn oude broeken. Ik paste de vorige keer na de bevalling wel binnen 2 weken overal weer in, daar hoop ik nu weer op, scheelt toch weer de aanschaf van een hele nieuwe garderobe.

Wat heerlijk van je vakantie Fazz! En bijzonder, zo'n laatste keer met jullie drietjes. O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Selvaria op 29-12-2016 09:57:09 ]
pi_167698953
Fijn van de goede nacht Selvaria! Hier was het een drama vanaf 2:30 met O die elk kwartier wakker was. Maar voordeel is wel dat hij daardoor uitsliep tot 8:45.

Succes met leegruimen Hilzillah!

We hebben vandaag de afspraak om 13:30, nog even geduld dus. Bedankt iig voor de succeswensen! Wanneer de uitslag komt weet ik niet alleen dat het 'pas later' is. Ik reken op na het weekend pas.
pi_167699144
Succes vandaag FF, een test blijft toch altijd spannend.

Veel plezier bij de 4D echo Fazz!

Hilz succes met puinruimen :D

Jammer dat nog langer uitslapen niet gelukt is Vieve, hopelijk wel een uitgerust gevoel :)

Wat fijn Selvaria dat het maagzuur weg is gebleven, hopelijk blijft het zo!

Als dat ge'me' vanaf nu gewoon mijn of m'n wordt zou dat wel een boel irritatiesteken schelen in mijn hoofd ja :7

Fijne dag vandaag allemaal, ook namens enthousiaste plopschopbaby :s)
pi_167699505
Succes met de nekplooi meting FF!!

En Fazz veel plezier met de 4d echo O+

Hilz succes met puinruimen :D

*O* voor de omeprazol, serieus wondermiddeltje.

Vieve misschien kan je vanmiddag nog even liggen?
  donderdag 29 december 2016 @ 10:05:22 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_167699652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 07:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend FF :* hopelijk zo goed mogelijk nieuws vanmiddag en dan lekker afleiding in de bios. Wel zoute popcorn hè ;) en deel wat met Thee, die heeft gister gemist :P

MissB ook succes vandaag! Je mocht weer even langskomen toch?

En opmerkingen over buiken.. Het wisselt toch ook enorm? Mijn moeder vertelt al 30 jaar over die vriendin die met bijna 8 maanden haar oude spijkerbroek nog aan kon. Als dat je maatstaf is...
En opmerkingen over dikke konten of volle gezichten zijn sowieso not done, zwanger of niet :{w
In 1985 waren de spijkerbroeken ook een heel flink stuk wijder dan nu :7 mijn moeder had drie positiekledingstukken ofzo. Maar omdat de hedendaagse mode zo loeistrak is moeten de meesten idd voor de termijnecho al aan het positiespul :')
disclaimer
  donderdag 29 december 2016 @ 10:06:53 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_167699685
Verder heel veel succes en fun bij alle echo's!
disclaimer
pi_167699879
Succes vanmiddag FF! Altijd spannend.

Ik heb weer een sticker van de verloskundige, gaat volgens het boekje. Kinderen waren ook mee, die vonden het reuze interessant O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')