Ja, kan prima dat je kind al laag zit. Maar gezien de verhouding bij 25? 26? weken tussen je bekkeningang en de grootte van je kind, kan hij ook weer makkelijk hoger gaan liggen. Heeft iemand werkelijk aan je buik gevoeld en verteld dat hij is ingedaald? Of is dat een uitspraak over de telefoon? Want je bekkenklachten kunnen ook gewoon dat zijn en dan heb je een fysiotherapeut nodig.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:58 schreef Logician2.0 het volgende:
Blijkbaar kan het dus wel?
Ik had eerst een assistente die zich er geen raad mee wist, en die riep er een gyn bij. En idd hoefde nergens echt op te letten oid. Behalve dan weeën activiteit, en die opmerking ben ik nu dus stiekem wel een beetje onzeker over terwijl ik op het ongemak na verder eigenlijk echt prima voel...![]()
MissB al contact gehad met de gyn?
Maar je mag ook gewoon een baaldag/baalweek hebben! Er komt als je zwanger bent zoveel over je heen, en je gaat je toch zorgen maken, en opkroppen is óók niet goed.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:07 schreef Logician2.0 het volgende:
MessinaJe hebt gelijk, ik had al een enorme baaldag dus misschien ook onbewust wat negatiever ingesteld ofzo vandaag, echt een beetje huilmodus hier
Hier is dat een probleem, ik wil geen kat op m'n slaapkamerquote:Op woensdag 28 december 2016 16:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En voor de kat hebben wij de heel slimme oplossing van 'deuren open laten'![]()
oh my, die is eager to winquote:Op woensdag 28 december 2016 14:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Mag ik even janken?
Ziekenhuis gebeld ivm toch vrij veel last van bandenpijn, en pijn op mijn schaambot.
Mijn baby is dus gewoon al ingedaald![]()
![]()
en ik moet nog 4 maand...
Ik heb er zo één:quote:Op woensdag 28 december 2016 16:30 schreef Thistleweed het volgende:
Hier hielp het om de deurkruk omhoog te monteren.
Siamees krijgt álles open waar eten in staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:13 schreef missbrunette het volgende:
Messinaonze kat krijgt alleen het keuken kast deurtje open waar zijn eten staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
is er iets geks gezien?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Minarosa het volgende:
Blue, gefeliciteerd!
Wij mogen door voor de GUO
Zie hierboven, ik wilde geen mysterieuze 'vraag allemaal wat er is!'-post plaatsen, drukte te vroeg op versturenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 15:22 schreef missbrunette het volgende:
Hoi, ik vind het echt vervelend voor je hoor, dat je klachten hebt, en niet goed blij kan zijn enzo. Echt. Maar toch 2 vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- wil je alsjeblieft je berichten 1x nalezen voor je op 'invoeren' klikt? en dan bijvoorbeeld 'rond me navel' veranderen in 'rond mijn navel' of 'rond m'n navel'? Stormqueen vroeg dat ook al eens; je hoeft heus niet foutloos te schrijven maar dit doet veel mensen echt pijn aan hun ogen. het ontneemt mij de zin om op je te reageren
- waarom zet je zulke relevante ontopic dingen in een spoiler? het is geen geheim toch? of een spoiler in de zin dat sommige mensen het beter niet kunnen lezen?
Oké, nog een stukje inhoudelijke reactie. Kan je met iemand praten over die gevoelens? Verloskundige? Huisarts? Partner/moeder? Lijkt me fijn voor je, als je andere manieren kan vinden van afreageren.
Succes weer!![]()
----------
Minarosa, wat stom. Het is vast niks, maar je hoort liever gewoon 'alles oke, doei'.
Logician, balen van de bekkenpijn! Hopelijk klimt ze af en toe weer even omhoog.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
hear hear!quote:Op woensdag 28 december 2016 19:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het echt vervelend voor je hoor, dat je klachten hebt, en niet goed blij kan zijn enzo. Echt. Maar toch 2 vragen:
- wil je alsjeblieft je berichten 1x nalezen voor je op 'invoeren' klikt? en dan bijvoorbeeld 'rond me navel' veranderen in 'rond mijn navel' of 'rond m'n navel'? Stormqueen vroeg dat ook al eens; je hoeft heus niet foutloos te schrijven maar dit doet veel mensen echt pijn aan hun ogen. het ontneemt mij de zin om op je te reageren
- waarom zet je zulke relevante ontopic dingen in een spoiler? het is geen geheim toch? of een spoiler in de zin dat sommige mensen het beter niet kunnen lezen?
Oké, nog een stukje inhoudelijke reactie. Kan je met iemand praten over die gevoelens? Verloskundige? Huisarts? Partner/moeder? Lijkt me fijn voor je, als je andere manieren kan vinden van afreageren.
Succes weer!![]()
----------
Minarosa, wat stom. Het is vast niks, maar je hoort liever gewoon 'alles oke, doei'.
Logician, balen van de bekkenpijn! Hopelijk klimt ze af en toe weer even omhoog.
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:17 schreef missbrunette het volgende:
Lemijn, ik vind het jammer dat je zo op de spelling let. "Rond me navel" is het zelfde als me,mijn,mij. En als er mensen zijn die het vervelend vinden hoef je het niet te lezen.Ieder zo zijn eigen ding.
Dat is niet helemaal waar. Maar Franny heeft gelijk, ik ben geen juf. Alleen op een forum posten mensen wat ze denken, ik dus ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:17 schreef missbrunette het volgende:
Lemijn, ik vind het jammer dat je zo op de spelling let. "Rond me navel" is het zelfde als me,mijn,mij. En als er mensen zijn die het vervelend vinden hoef je het niet te lezen.Ieder zo zijn eigen ding.
Ik snap dat het fijn is om mensen te spreken die hetzelfde ervaren. Dat is de reden dat de meesten hier posten! Dus, goed idee. Ook fijn dat je een psychiater hebt.quote:Ik heb een psychiater met wie ik praat maar ik poste ik hem ook hier om te kijken of meerdere hetzelfde hebben of hadden.
Ik denk dat mensen juist wel spoilers lezen, want er staat potentieel iets interessants, geheims, smeuïgs in. Dus je schiet je doel voorbij. Als je bedoelt dat je niet wil dat iedereen het leest, dan ehm.... moet je het niet op een forum zetten.quote:En waarom spoiler - omdat ik vind dat niet iedereen het hoeft te lezen.
Of bedoelt en bedoeld. Ik moet er soms bijna van huilen. Maar dan log ik wel uitquote:Op woensdag 28 december 2016 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Op FOK is spelling wél belangrijk. En "me" is in geen enkel geval hetzelfde als "mijn". Net als dat "der" en "d'r" op geen enkele manier te vergelijken zijn.
die post gelukkig zeldenquote:Op woensdag 28 december 2016 19:49 schreef Franny_G het volgende:
Wel eens stukken van Danny gelezen, SQ?.
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Siamees krijgt álles open waar eten in staat.![]()
Hier, de terrorist in kwestie.Wat een prachtig beest zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En had je van een Siamees anders verwacht?
Ik heb een half-Siameesje, maar die heeft vooral de nadelen van een Siamees geërfd.
Sorry voor de offtopic kattenpraat.
Je hebt gelijk. Ik vrees dat ik ook wel een klein beetje houd van vuurtjes opstoken soms. Anders wordt het zo roze en blij allemaal. Maar aardig is anders. Sorry daarvoor, MissB.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:08 schreef Thistleweed het volgende:
Maar Messina, we hebben bijna nooit een rel hier, kunnen we daar niet gewoon nog even van genieten![]()
Nja, ik heb ergens ook wel een beetje medelijden met MissB. Ze houd wel vol en blijft plakken ondanks kritiek. Ik heb ook het idee dat ze haar best doet om zich aan te passen maar dat dat niet echt lukt maar ze blijft maar steeds kritiek krijgen, lijkt me dan niet echt leuk.
Hoe lang lurk je al in OUD? Roze en blij zou ik een standaard dag hier niet noemenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:12 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik vrees dat ik ook wel een klein beetje houd van vuurtjes opstoken soms. Anders wordt het zo roze en blij allemaal. Maar aardig is anders. Sorry daarvoor, MissB.
Doe je het nou expres?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef missbrunette het volgende:
Ik zou er in ieder geval op letten
Dit ook jaquote:Op woensdag 28 december 2016 19:59 schreef Thistleweed het volgende:
Missb, hoe jij het woord 'me' gebruikt klopt echt niet. Ik kan me er niet echt aan storen. Ik merk wel dat ik meteen een bepaald beeld (vooroordeel?) krijg van iemand en ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Het is de overweging waard om te kijken of het je lukt om minder fouten te maken, de kans is groot dat je dan serieuzer genomen wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Een jaar of 100quote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe lang lurk je al in OUD? Roze en blij zou ik een standaard dag hier niet noemen.
(Maar het is ook niet meer het hormonale relhol van weleer)
misschien is het een dreigementquote:
lafaard.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Kyara het volgende:
* Kyara pakt popcorn want SQ is hier toch al
mwah, bij jou is het zelden nodig volgens mijquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Thistleweed het volgende:
Hangt wel van het forum af, ik denk dat er genoeg fora zijn waar je er prima mee weg komt.
Ik kan er zelf trouwens behoorlijk slecht tegen als ik aangesproken word op mijn spelling/taalgebruik. Ik word er erg onzeker van en durf dan niet meer mee te schrijven.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Kyara het volgende:
* Kyara pakt popcorn want SQ is hier toch al
Sommige mensen hebben het overal moeilijk meequote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk altijd dat je alleen maar kan leren van je foutenMaar ik snap ook wel, dat als je een moeilijk verleden hebt met taal/spelling het lastiger is
Moeilijke materie
Oh nee, ik wist dat het slimme katten zijn, maar ik had toch iets minder vernuft verwacht.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een prachtig beest zegEn had je van een Siamees anders verwacht?
Ik heb een half-Siameesje, maar die heeft vooral de nadelen van een Siamees geërfd.
Sorry voor de offtopic kattenpraat.
Ik vind een relletje wel leuk op z'n tijd, maar niet als het steeds weer op/over dezelfde user gaat. Er zit ook een mens achter die monitor. We weten alleen maar dat ze zwanger is en onzeker. Misschien zit er wel een dyslectische jongedame, weet ik veel. Vind het gewoon onnodig.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:08 schreef Thistleweed het volgende:
Maar Messina, we hebben bijna nooit een rel hier, kunnen we daar niet gewoon nog even van genieten![]()
Ik heb een flaw; Ik kan er ZO slecht tegen als iemand 'sowieso' verkeerd schrijft.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Thistleweed het volgende:
Ik kan er zelf trouwens behoorlijk slecht tegen als ik aangesproken word op mijn spelling/taalgebruik. Ik word er erg onzeker van en durf dan niet meer mee te schrijven.
Mmmmmmm truequote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het overal moeilijk mee
MISLUKT!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Messina het volgende:
<knip>
Maar ik zeg er niets van. Met moeite houd ik me in.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Franny_G het volgende:
Misschien moeten we doen dat alleen mensen die twintig fout of minder hadden bij het Nationaal Dictee hier mogen posten. Lekker elitair zwanger zijn met z'n tienen.
Maar de specifieke kritiek was al eerder geuit. MissB zal niet 'me schoenen' schrijven om ons te pesten. Toen niet. Nu, nu gaat dat natuurlijk wel gebeuren.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef Lemijn het volgende:
Helemaal in het algemeen, vind ik het altijd wel aantrekkelijk als mensen tegen een beetje kritiek kunnen. Dat is ook opvoeding hoor, maar daardoor heb ik zelf wel geleerd dat kritiek en liefde erg goed samen kunnen gaan. Of anders gezegd: discussie en waardering. Als iemand een opmerking opvat als persoonlijke aanval terwijl dat nergens zo staat, is dat soms ook wel aan de ontvanger. In het algemeen zonder specifieke bijgedachtes nu. Als we toch offtopic bezig zijn.
En een bekentenis tot slot: als ik ooit een carrièreswitch doe, word ik juf. Maar een lieve, dat beloof ik.
quote:
Ik ben al wegquote:Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Franny_G het volgende:
Misschien moeten we doen dat alleen mensen die twintig fout of minder hadden bij het Nationaal Dictee hier mogen posten. Lekker elitair zwanger zijn met z'n tienen.
Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintjequote:Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmmmm true
Hoe is het bij jou?
7 weken alweer, omg!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintje.
(Hoewel ik ook wel erg kan uitkijken naar over een paar maanden, dan kan je er wat meer mee)
7 weken?! Je zat hier gister nog... Voor het gevoel.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed! Baby is morgen 7 weken en we beginnen hem een beetje te leren kennen. Genieten wel, zo'n kleintje.
(Hoewel ik ook wel erg kan uitkijken naar over een paar maanden, dan kan je er wat meer mee)
Sinds Onderweg naar morgen is gestopt niet meer neequote:Op woensdag 28 december 2016 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens hey. Een beetje milde kritiek is toch niet meteen rellenof komen jullie nooit buiten oud?
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 28 december 2016 21:04 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Sinds Onderweg naar morgen is gestopt niet meer nee![]()
Oké, nog even een ontopic reactie. Ik heb rond kerst aan heel veel mensen verteld dat ik zwanger zijn, ook mensen die wat verder weg staan en niet geheel mijn situatie kennen. Ik was echt geroerd door alle lieve reacties. En het wordt ook steeds echter, door het zo vaak te zeggen en erover te hebben. Dat, in combinatie met de goede echo van vorige week, maakt dat het steeds een beetje echter wordt. En ik daarmee blijer en met meer vertrouwen. En dat ik kan denken, misselijk en wel: als dit zo doorgaat krijg ik gewoon een kind. Wat fantastisch eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |