Goedemorgen.quote:
Ik krijg straks een vriendin op bezoek en die moet ik van de trein halen, ik had geen keus dusquote:Op woensdag 28 december 2016 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mooi op tijd op vandaag.
Je had haar af kunnen bellen of vragen of ze alsjeblieft iets later wilde komen...quote:Op woensdag 28 december 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg straks een vriendin op bezoek en die moet ik van de trein halen, ik had geen keus dus
we hebben 11 uur afgesproken het valt nog mee, maar ik vind het wel fijn om alvast de lunch boodschappen enzo in huis te hebben dus dat maar gaan doen als ik me van de top 2000 los kan rukkenquote:Op woensdag 28 december 2016 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had haar af kunnen bellen of vragen of ze alsjeblieft iets later wilde komen...
Wel gezellig.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg straks een vriendin op bezoek en die moet ik van de trein halen, ik had geen keus dus
dank jequote:Op woensdag 28 december 2016 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel gezellig.
Veel plezier alvast.
Oeis dat is minder maar fijn dat het nu beter gaatquote:Op woensdag 28 december 2016 09:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb met zware griep op bed gelegen![]()
Vandaag voel ik me voor het eerst weer OK eigenlijk
Qua gezondheid gelukkig wel! Scheelt dat ik in ieder geval niet ziek ben op oudejaarsdag, kerst geef ik tegenwoordig niet veel meer omquote:Op woensdag 28 december 2016 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oeis dat is minder maar fijn dat het nu beter gaat
geen geloof meer in de kerstmanquote:Op woensdag 28 december 2016 09:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Qua gezondheid gelukkig wel! Scheelt dat ik in ieder geval niet ziek ben op oudejaarsdag, kerst geef ik tegenwoordig niet veel meer om
welcome back in the land of the living, the healthy, the (in)sanequote:Op woensdag 28 december 2016 09:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb met zware griep op bed gelegen![]()
Vandaag voel ik me voor het eerst weer OK eigenlijk
(in) tussen haakjes ja?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
welcome back in the land of the living, the healthy, the (in)sane
some are sane, some not so muchquote:
Mee eensquote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
some are sane, some not so much
quote:
Laat anderen kiezen voor je. Maak een poll aan, en laat mensen stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat vanmiddag verder met de jaarlijst samenstellen
Lastig, want ik weet nog steeds niet welke plaat op 1 moet komen (paar gegadigden)
Ik kom er wel uit hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 14:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat anderen kiezen voor je. Maak een poll aan, en laat mensen stemmen.
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom er wel uit hoorEn het is m'n eigen jaarlijst
Neequote:Op woensdag 28 december 2016 14:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Men neme een darboard, plakke aldaar de desbetreffende songtitles op, en dan maar pijltjes gooien
Ja, maar als ik dubbel 4 gooi en ik gooi daarna 8, dan heb ik twee platen op nummer 8 staanquote:Op woensdag 28 december 2016 14:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Men neme een darboard, plakke aldaar de desbetreffende songtitles op, men gooie de pijltjes lukraak richting dartboard. Kijk uit voor eventuele huisdieren, zodat ze niet gespeerd worden![]()
En als je je varken raakt (heb je die als huisdier?) dan krijst dat beest HUIT! En da's Frans voor 8, ben je nog niks verder.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dubbel 4 gooi en ik gooi daarna 8, dan heb ik twee platen op nummer 8 staan
komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 28 december 2016 14:47 schreef Fogel het volgende:
Dat was overigens vrij naar de grap van Urbanus (?) met zijn rekenwondervarken.
"Hoeveel is 3x3?" Varken: Neuf!
"Hoeveel is 6+3?" Varken: Neuf!
Iemand zegt dat ie vals speelt omdat het antwoord altijd 9 is..
Urbanus vraagt "hoeveel is 4+4?" en geeft het varken een schop: HUIT!
Heel erg bij benadering, moet begin jaren 90 geweest zijn dat ik het voor het laatst hoorde.
De Top 50 begint zich te vormenquote:Op woensdag 28 december 2016 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als je je varken raakt (heb je die als huisdier?) dan krijst dat beest HUIT! En da's Frans voor 8, ben je nog niks verder.
Ahh nee joh. Dát heet DJ's Prerogative, daar mag je zelluf kiezenquote:Op woensdag 28 december 2016 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dubbel 4 gooi en ik gooi daarna 8, dan heb ik twee platen op nummer 8 staan
Keuzestress = elfletterigquote:Op woensdag 28 december 2016 15:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh nee joh. Dát heet DJ's Prerogative, daar mag je zelluf kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |