SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
De fantasie van zo'n kleintjes.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Super knus hoor, dan stak ze haar handje naar buiten en zei, het regent, niet lekker
om jaloers op te wordenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ah.... hier zijn jullie.
* Elfletterig had weer eens niet door dat het topic vol was
U deed een Fubarretje!quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ah.... hier zijn jullie.
* Elfletterig had weer eens niet door dat het topic vol was
Mogguh ToT hoe is het nou?quote:
Meneer Elfquote:
Goed hoor. Was even naar de sigarenwinkel, nieuwjaarskaartjes halen. Je hebt altijd van die kerstkaartjes die pas op 24 december aankomen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meneer Elfhoe is het daar?
Of mensen die je van je lijstje had gehaald en dan opeens toch een kaart sturenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed hoor. Was even naar de sigarenwinkel, nieuwjaarskaartjes halen. Je hebt altijd van die kerstkaartjes die pas op 24 december aankomen...
Tot laterquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Of mensen die je van je lijstje had gehaald en dan opeens toch een kaart sturen![]()
ik ben er vandoor
Ik blijf het toch maar doen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Daarom: Al 20 jaar geen kerstkaarten meer namens ons...
Daarom: Ook de familie maar afgeschaft...quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf het toch maar doen...
Maar het gaat vooral om familie. Slechts 10 kaartjes in totaal.
Gaat wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh ToT hoe is het nou?
Rustigquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel.Kan beter, kan slechter.
En hoestie daar?
Stevig getafeld de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:59 schreef Karzai het volgende:
nou de kerst is weer voorbij, leek wel of ik kindeke jezus uit moest poepen vanochtend
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:20 schreef Karzai het volgende:
behoorlijk heb jij een leuke kerst gehad?
Dat klinkt als een stevig project!quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft weer een idee voor een themashow bedacht en uitgewerkt.
Ergens in de eerste maanden van 2017 op Radio 49
Sure, ik denk dat ik momenteel de enige roosteraar hier ben. Vertel!quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:00 schreef EggsTC het volgende:
Mag ik op t rooster voor straks...
Ik zal een hardcore set erin gooien... ook weer ns wat anders
anyone?
20-22?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Sure, ik denk dat ik momenteel de enige roosteraar hier ben. Vertel!
Think againquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Sure, ik denk dat ik momenteel de enige roosteraar hier ben. Vertel!
Ah!quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Think again
Ik heb alleen geen roostermogelijkheid momenteel
woohooquote:
bedankt voor de waarschuwingquote:
The fuck?????quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:08 schreef Melting het volgende:
Star Wars-icoon Carrie Fisher overleden
het zat er aan te komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:08 schreef Melting het volgende:
60 niet oudquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:08 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat ze gezondheidsklachten had.quote:
idd.quote:
Echt ja, alsof ze het over een hond had!quote:
werk en prive zijn bij mij strikt gescheiden misschien een 1 of 2 mensen maar de rest hoeft er geen moer van te weten. maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, alsof ze het over een hond had!
Ze vertelde het de volgende dag doodnuchter zonder enige zichtbare emotie op het werk, inderdaad echt alsof het over een hond ging, of misschien zelfs een oude auto.
Dan had ze het gewoon niet moeten vertellen op het werk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
werk en prive zijn bij mij strikt gescheiden misschien een 1 of 2 mensen maar de rest hoeft er geen moer van te weten. maar dat is een ander verhaal
Gup is volgens mij technisch nodig, omdat de stream anders helemaal niet meer werkt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef Karzai het volgende:
ik zet gup niet meer aan, wat mij betreft kunnen we deze functie schrappen hoeven we ook niet meer te betalen
oke naja ik ben het een beetje zat betaal nog een half jaar dan kap ik ermeequote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gup is volgens mij technisch nodig, omdat de stream anders helemaal niet meer werkt.
Al wil je een hele dag... ik ben van plan een keer 40 uur in 1 keer marathon te houden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn timing is weer beroerd, maar ik wil graag weten of iemand er problemen mee heeft als ik zaterdagmiddag 3 uur inplan voor mijn jaarlijst. Officieel mag je maar 2 uur draaien, maar ik kan moeilijk een Top 30 gaan doen en als ik dan een uur door mag, nog de nummers 31-50 gaan draaien.
Ik zie niet eerder dan zaterdag mogelijkheid om die lijst te draaien. Morgen- en donderdagavond ben ik niet thuis, vrijdag weet ik niet hoe laat ik thuis ben (en ben ik overdag weg).
Ik heb er geen probleem mee, maar weet niet of er veel luisteraars zullen zijn op oudjaaravond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn timing is weer beroerd, maar ik wil graag weten of iemand er problemen mee heeft als ik zaterdagmiddag 3 uur inplan voor mijn jaarlijst. Officieel mag je maar 2 uur draaien, maar ik kan moeilijk een Top 30 gaan doen en als ik dan een uur door mag, nog de nummers 31-50 gaan draaien.
Ik zie niet eerder dan zaterdag mogelijkheid om die lijst te draaien. Morgen- en donderdagavond ben ik niet thuis, vrijdag weet ik niet hoe laat ik thuis ben (en ben ik overdag weg).
2 uur inplannen, eventuele volgende DJ met een uur speling, zodat je nog heen en weer kunt schuiven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal 's middags zijn, niet 's avonds. Ik verwacht 's avonds niet thuis te zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, maar weet niet of er veel luisteraars zullen zijn op oudjaaravond.
Ik zal denk ik wel luisteren, weet het niet. Zou naar een feest gaan en dat ging niet doorquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, maar weet niet of er veel luisteraars zullen zijn op oudjaaravond.
Ik luister waarschijnlijk wel. Dit wordt als het goed is een heel eenzame jaarwisseling/verjaardag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dit is onhandig. Een jaarlijst houdt in dat je van #50 naar #1 draait. Ik kan de lijst ook inkorten en een Top 30 draaien. Maar ik ga na niet #30 naar 1 draaien en daarna nog nummers van 50 tot 31.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 uur inplannen, eventuele volgende DJ met een uur speling, zodat je nog heen en weer kunt schuiven.
Balen voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik luister waarschijnlijk wel. Dit wordt als het goed is een heel eenzame jaarwisseling/verjaardag.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Balen voor je.
Ik zit waarschijnlijk bij familie 's avonds, tenzij de plannen die vrienden hebben gemaakt ineens niet meer doorgaan.
Op zaterdagmiddag mag het geen probleem zijn om 3 uur te draaien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar dit is onhandig. Een jaarlijst houdt in dat je van #50 naar #1 draait. Ik kan de lijst ook inkorten en een Top 30 draaien. Maar ik ga na niet #30 naar 1 draaien en daarna nog nummers van 50 tot 31.
Als er andere mensen zijn die zaterdagmiddag willen draaien, ook prima. Maar dan weet ik liever vooraf dat ik twee uur ga draaien.
Zou leuk zijn als dat kan. Het zou ook iets korter of langer kunnen duren, trouwens. Normaal prop ik zo'n 16 platen in een uur. Het hangt uiteraard af van de speelduur van de 50 nummers die mijn jaarlijst halen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag mag het geen probleem zijn om 3 uur te draaien.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat kan. Het zou ook iets korter of langer kunnen duren, trouwens. Normaal prop ik zo'n 16 platen in een uur. Het hangt uiteraard af van de speelduur van de 50 nummers die mijn jaarlijst halen.
Vanavond nog maar eens even naar de samenstelling kijken. Echt erg is het. Dan bekijk je nummers en zet je die in een lijstje "moet in de top 50", blijken dat samen 100 tracks te zijn...
precies, gewoon doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag mag het geen probleem zijn om 3 uur te draaien.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef EggsTC het volgende:
Wel respect voor luisteraars.. dit wordt over het algemeen niet gewaardeerd op deze radio
Of gewoon permissie voor 4 uur vragen, heb ik voor afgelopen vrijdag ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 uur inplannen, eventuele volgende DJ met een uur speling, zodat je nog heen en weer kunt schuiven.
Groeten terug!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:39 schreef just me het volgende:
dienstmededeling![]()
iedereen krijgt de groeten van Muis, morgen begint ze aan haar 1e chemo, ze is heel erg positief
Dat is zeker goed nieuws.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:39 schreef just me het volgende:
dienstmededeling![]()
iedereen krijgt de groeten van Muis, morgen begint ze aan haar 1e chemo, ze is heel erg positief
je hebt voorgeproefdquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Pre proeverijtje thuis wegens 90+ whisky proeverij morgenmiddag.
Ik heb mijn bijdrage ginmiddels wel gevonden...
Ja.quote:
dan ga je toch redelijk snel de goede kant opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Moet ook even mijn geur en smaak even testen wat dit betreft.
Reuk is nog wel een probleem, smaak is redelijk tot goed...
Verkoudheid duurt meestal niet veel langer dan 2 à 3 dagen bij mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga je toch redelijk snel de goede kant op
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkoudheid duurt bij mij meestal niet veel langer dan 2 à 3 dagen bij mij.
Wat dat betreft ben ik net een vrouw, ik weet mijn doorlooptijd...
Ik spoel nog even door met 57,8% alcohol...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef just me het volgende:
Mijn timing is ook beroerd vanavond, tijd voor een drankje
Heel goed, weg met dat virusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spoel nog even door met 57,8% alcohol...
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:39 schreef just me het volgende:
dienstmededeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |