quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
The Cats herken je ook van een kilometer afstand.
1e. Ja dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
franz ferdinand? foo fighters? fleet foxes?
Ik heb meer met One Way Wind.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel de leukste van The Cats, denk ik. Ultiem top 2000 gevoel, verder zou ik ze nooit opzetten
Ik draai Lea soms nog weleens. Ik snap best dat het muzikale kitsch is, maar die stem gaat toch soms wel door merg en been.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel de leukste van The Cats, denk ik. Ultiem top 2000 gevoel, verder zou ik ze nooit opzetten
welnee joh. Het is geen 3fm he?! komen vanzelf wat plaatjes bij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1e. Ja dus.
Maar 1 noteringCombi met Sparks helemaal niet
Zeker te alternatief.
ik ken alleen mannelijke fans van hem eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat het percentage vrouwen dat op hem heeft gestemd significant hoger ligt dan het percentage mannen.
Of Lips Like Sugar, of Sugar & Spice, of of ofquote:
Het was een aanname. Ik ken zelf geen John Mayer fans.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken alleen mannelijke fans van hem eigenlijk
Heb je ook het stukje meegemaakt waar ze het verkeerde nummer instartte en even geen idee meer leek te hebben welk knopje ze moest indrukken en wat ze hier überhaupt deed? Genânt was dat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:27 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog een stuk geluisterd van die dame die na middernacht draait. Die maakte er weer een rommeltje van. Die haalt niet eens lokale omroepniveau. Vertelt niets interessants over de muziek, heeft een veel te schelle stem voor de radio. Ik snap het niet zo, want ik ken genoeg vrouwen met wie je leuk over muziek kunt praten en die er ook écht wel iets vanaf weten.
Waarom heb jij evil Pienjo als UI?quote:
Hoi, aangenaam.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was een aanname. Ik ken zelf geen John Mayer fans.
Gelukkig maak jij je smaak in muziek altijd weer goed met je geniale persoonlijkheid en grapjes.quote:
Hoi! Nu kan ik zeggen dat ik alleen maar vrouwelijke John Mayer fans ken!quote:
Uh neequote:Op dinsdag 27 december 2016 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoi! Nu kan ik zeggen dat ik alleen maar vrouwelijke John Mayer fans ken!
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij je smaak in muziek altijd weer goed met je geniale persoonlijkheid en grapjes.
Ja, dat was helemaal aan het begin toch? Ze probeerde het nog af te dekken door het café dingen te laten roepen, maar dat werkte ook voor geen millimeter. Echt amateurwerk. Ik las vanmorgen dat alle salarissen bij de publieke omroep mogelijk openbaar worden. Ben benieuwd wat zo'n incompetente presentator nog binnenharkt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je ook het stukje meegemaakt waar ze het verkeerde nummer instartte en even geen idee meer leek te hebben welk knopje ze moest indrukken en wat ze hier überhaupt deed? Genânt was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |